Ray Lim

Motion Designer & General Editor

سلام! من ری لیم هستم، طراح و ویرایشگر حرکت در مالزی. من بیش از نیم دهه است که در این صنعت کار کرده ام و امیدوارم بخشی از آموخته هایم را به شما منتقل کنم. اگر بتوانم در حین انجام این کار شما را سرگرم کنم، خوب این یک امتیاز است.

دوره های این مدرس:

آموزش Candy Town: طراحی و انیمیشن ساختمان ایزومتریک

Candy Town: Isometric Building Design & Animation

"یاد بگیرید که چگونه ساختمان های ایزومتریک را با پیروی از یک تم هنر پاپ یکپارچهسازی با سیستمعامل طراحی و متحرک سازید! ما تمام جنبه های این فرآیند را پوشش خواهیم داد، از جمله: تئوری طراحی ایزومتریک. .."


آموزش مقدمه ای بر Keyframe Easing و Graph Editor (قسمت 2)

Introduction to Keyframe Easing & the Graph Editor (Part 2)

"در ادامه این دوره آموزشی آسان‌سازی بخش 1، نظریه‌ای را که آموخته‌ایم استفاده می‌کنیم و آن را در یک دنباله از پیش متحرک اعمال می‌کنیم. (فایل‌های پروژه ارائه شده است) شما l. .."


آموزش راهنمای نهایی برای چرخه های دو بعدی

Ultimate Guide to 2D Run Cycles

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش ایجاد دارایی های ویدئویی قابل استفاده مجدد سفارشی برای نام تجاری شما

Creating Custom Reusable Video Assets For Your Brand

"در این کلاس تئوری و مهارت های عملی برای ایجاد دارایی های ویدئویی قابل استفاده مجدد سفارشی برای برند خود را یاد خواهید گرفت! موضوعات مطرح شده در این کلاس: مبانی Adobe. .."


آموزش مقدمه ای بر Keyframe Easing و Graph Editor (قسمت 1)

Introduction to Keyframe Easing & the Graph Editor (Part 1)

"مقدمه ای جامع برای آسان کردن فریم کلیدی (قابل استفاده برای همه نرم افزارهای انیمیشن) و نحوه پیمایش در ویرایشگر نمودار Adobe After Effects. شما لیز خواهید کرد. .."