Andrea Livieri

عکاس و مربی

سلام، من آندریا هستم، یک عکاس آزاد اهل ونیز، مربی، نوازنده، و ماجراجوی با روحیه. کاوش در رسانه عکاسی را با گرفتن تصاویری از همنوازان، خانواده‌هایشان و دیگر دوستان و آشنایان در صنعت موسیقی آغاز کردم. همانطور که به پیشرفت هنرم ادامه دادم، عشقم به عکاسی و کاوش در فضای باز را با هم ادغام کردم و این امکان را به من داد که آثار عکاسی زیادی از مناظر لذت بخش، مناظر کوهستانی ناهموار و زمین هیجان انگیز جمع آوری کنم.

من دوره‌های عکاسی، کارگاه‌های آموزشی را هدایت می‌کنم تا روش خود را به سایر عکاسان پرشور آموزش دهم و به آنها کمک کنم دیدگاه خود را نشان دهند.
کار من در مجله عکاسی منظره، عکاس در فضای باز، مجله Photo Plus، دوربین دیجیتال، محبوب منتشر شده است. عکاسی، و Fuji X Passion Magazine، در میان دیگران.

من واقعاً از ارتباط با جامعه خود در جایی که دوست دارم دروس ویدیویی درباره سفر، عکاسی از منظره، پردازش پس از پردازش، و نظرات مربوط به وسایل مورد استفاده خود را به اشتراک بگذارم، لذت می برم.

وقتی سفر نمی‌کنم، می‌توانید با گروه متالم گیتار می‌زنم، پیاده‌روی می‌کنم و از غذاهای عالی لذت می‌برم.

دوره های این مدرس:

آموزش Capture One Masterclass: سیستمی مدرن برای مدیریت عکس های خود مانند یک حرفه ای!

Capture One Masterclass: The Modern System to Manage Your Photos Like a Pro!

"می دانم که عاشق عکس گرفتن هستید. می دانم که دوست دارید در فضای باز باشید، ماجراجویی داشته باشید و مکان های جدید را کشف کنید. در ابتدا، هیچ کس به جریان کار اهمیت نمی دهد، که ...."