Rebecca Cameron

@sketchwithbex

سلام!

من بکس هستم، یک هنرمند تجسمی آزاد از اسکاتلند. من عاشق آزمایش با رنگ‌های پر جنب و جوش، پالت‌های محدود و قلم‌موهای جسور هستم. مدیوم انتخابی من آبرنگ و رنگ روغن است. من اشتیاق زیادی برای به اشتراک گذاشتن دانشی که در طول سفر هنری خود از طریق آموزش کارگاه ها و ایجاد آموزش های هنری ایجاد کرده ام دارم.

من به شدت از دنیای طبیعی الهام گرفته ام و عاشق نقاشی انسان ها، حیوانات و مناظر هستم. روند طراحی و نقاشی برای من بسیار خوشحال کننده است، امیدوارم با به اشتراک گذاشتن نکات و تکنیک هایم بتوانم به شما انگیزه ایجاد کنم!

از زمانی که من یک دختر کوچک بودم، تنها چیزی که می خواستم انجام دهم این است که طراحی کنم. و نقاشی می کنم، اما هرگز تصور نمی کردم که به اندازه کافی خوش شانس باشم که برای امرار معاش هنر بسازم. من در سال 2018 از دانشگاه استرلینگ با مدرک لیسانس فلسفه و LLM حقوق و سیاست انرژی بین المللی فارغ التحصیل شدم. در طول مدتی که در دانشگاه بودم، به کاوش در هنر هم به عنوان یک خروجی خلاقانه و هم به عنوان راهی برای آرامش و دلسردی ادامه دادم. از آن زمان به‌عنوان یک هنرمند در مقام حرفه‌ای به کار خود ادامه داده‌ام و آثار هنری سفارشی را به سفارش به صورت دیجیتال و سنتی خلق می‌کنم.

از اینکه برای خواندن بیوگرافی من وقت گذاشتید متشکرم!

نقاشی شاد <3

دوره های این مدرس:

آموزش کشیدن گوش در هر زاویه - آناتومی برای بهبود هنر شما

Drawing Ears At Any Angle - Anatomy to Improve Your Art

"درک خود را از آناتومی گوش بهبود بخشید و مهارت های طراحی خود را با یادگیری نحوه ترسیم واقعی گوش انسان در هر زاویه با اطمینان، ارتقا دهید. O...."


آموزش ترسیم چشم های واقع گرایانه در هر زاویه - آناتومی برای بهبود هنر شما

Drawing Realistic Eyes at Any Angle - Anatomy to Improve Your Art

"می خواهید درک خود را از آناتومی چشم بهبود بخشید و مهارت های طراحی خود را ارتقا دهید؟ یاد بگیرید که چگونه چشم انسان را به طور واقع بینانه در هر زاویه با اعتماد به نفس بکشید ...."