Christopher Walker

تولید پوشاک در ویتنام

سلام، نام من کریس است. من از سال 2008 در صنعت تولید ویتنام کار می کنم. تخصص من مشاوره به متخصصان و تامین منابع کارخانه ها است. من شما را با کارخانه ها در ویتنام و در حالت آماده به کار در صورت نیاز به خدمات اضافی مرتبط می کنم.

اگر در تولید تازه کار هستید، ما با لیستی از مراحل تولید شروع می کنیم و متوجه می شویم که در چه مراحلی تسلط داشته اید و در چه مراحلی به کمک نیاز دارید. من توضیح می‌دهم که چه گزینه‌های تولیدی دارید و ما روی آنچه برای شما بهترین کار را انجام می‌دهد تمرکز می‌کنیم.

اولین مانع اصلی دریافت قیمت و نمونه است. برای دریافت قیمت دقیق به بسته های فنی و لیست تفکیک تعداد سفارش نیاز داریم. اگر قیمت قابل اجرا باشد، نمونه های ساخته شده را دریافت می کنیم. پس از تایید نمونه ها، کارخانه فرآیند تولید را آغاز می کند. آخرین مرحله اجرای اقدامات کنترل کیفیت است.

من در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمدم و در آلمان بزرگ شدم. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه با مدرک فیزیک، در سوئیس کار کردم تا آلمانی خود را بهبود بخشم و در اسپانیا برای بهبود زبان اسپانیایی خود کار کردم. من به نیروی دریایی ایالات متحده پیوستم و در یک زیردریایی به عنوان تکنسین الکترونیکی مستقر در هاوایی کار کردم. پس از نیروی دریایی، من در سکوهای نفتی دریایی به عنوان یک تکنسین الکترونیکی در خارج از هیوستون کار کردم. در سال 2008 می خواستم ساکن شوم و تشکیل خانواده بدهم. ویتنام جای مناسبی برای انجام آن احساس می کرد. من با خانواده ای ازدواج کردم که صاحب یک کارخانه خیاطی بودند. اینگونه بود که در ویتنام به عنوان مشاور تولید پوشاک مشغول به کار شدم.

دوره های این مدرس:

آموزش تولید پوشاک در ویتنام - شروع به کار

Manufacture Apparel in Vietnam - Getting Started

"آیا می توانید ببینید که چگونه در ویتنام پوشاک تولید کنید تا کسب و کار خود را توسعه دهید؟  آیا طرح های مد خود را آماده کرده اید؟  زمان مناسبی برای دریافت قیمت ها و قیمت ها چه زمانی است..."