Ricardo Stephan

طراح گرافیک و هنرمند دیجیتال

سلام نام من ریکاردو استفان است. من یک طراح گرافیک حرفه ای، هنرمند دیجیتال و عکاس هستم. من عاشق رنگ ها و همه چیزهایی هستم که با طراحی، هنر و جلوه های بصری ارتباط دارند. من بیش از 15 سال است که در بخش طراحی و عکاسی هستم و لوگو، بروشور، پوستر، کتاب، جلوه های بصری و خیلی چیزهای دیگر را برای شرکت ها، دولت، افراد و سازمان های غیردولتی طراحی می کنم.

در نتیجه، من در طراحی چاپ، طراحی وب، موشن گرافیک، بازاریابی و غیره بسیار خوب عمل می کنم. من تقریباً 15 سال است که از محصولات Adobe استفاده می کنم و هنوز هم این کار را به صورت روزانه برای کار انجام می دهم. از جمله مواردی که من بیشتر استفاده می کنم عبارتند از Photoshop، Illustrator، Indesign، Lightroom، After Effects، Audition و Premiere Pro.

من در ابتدا، قبل از تسلط بر آنها، برای یادگیری آن برنامه ها تلاش زیادی کردم. من قول دادم که به دیگران کمک کنم تا با مراحلی آسان تر از من شروع کنند. من همیشه آرزو داشته ام که اشتیاق خود را برای طراحی از طریق آموزش به اشتراک بگذارم و مردم را همانطور که هستم در مورد طراحی و عکاسی هیجان زده، هیجان زده و مشتاق کنم. .

من نیز مشتاق تماشا کردن و یادگیری از دیگران هستم. به هر حال، جایی که در حرفه‌ام هستم تا حد زیادی به این دلیل است که به توصیه‌های متخصصان دیگر گوش دادم و از آنها پیروی کردم. نمی دانند از کجا شروع کنند یا چگونه در سفر طراحی با دادن نقطه شروع و یک نقشه راه روشن به آنها برای رسیدن به جایی که می خواهند در حرفه خود باشند، بروند.

دوره های این مدرس:

آموزش Adobe Photoshop CC | چگونه اولین عکس خود را ویرایش کنید

Adobe Photoshop CC | How to Edit Your First Photo

" در این دوره مقدماتی ادوبی فتوشاپ، یاد خواهید گرفت که چگونه اولین عکس خود را ویرایش کنید. ما نگاهی به چگونگی تبدیل یک عکس معمولی به عکس قبلی خواهیم داشت. .."