Jan-Philipp Rötz

بیایید فرآیندها را بهینه کنیم! :-)

نام من جان فیلیپ است!

من یک مهندس آلمانی هستم، بنابراین فکر می کنم نیازی به گفتن نیست که بهره وری را دوست دارم. :-). به دلیل کنجکاوی من باید هر دکمه را فشار دهم. خیلی کوتاه گفت: من یک علاقه‌مند به نرم‌افزار هستم.

من سال هاست که در بخش هوانوردی و انرژی کار می کنم. و من از نرم افزارهای زیادی برای افزایش بهره وری یا کیفیت کار یا کمک به من در زندگی کاری روزانه استفاده کرده ام.

از طریق Skillshare، من دوست دارم دانش خودم را در مورد ابزارهای نرم افزاری بهره وری مختلف که در محل کار یا خانه استفاده می کنم با همه به اشتراک بگذارم!

تمرکز اصلی من بر روی Microsoft 365 خواهد بود. زیرا این مجموعه ای از ابزارهای نرم افزاری است که تقریباً همه در دنیای تجارت از آن استفاده می کنند.

من می‌خواهم تا حد امکان به افراد زیادی کمک کنم تا از ابزارهایی که استفاده می‌کنم استفاده کامل کنند. چیزهای زیادی برای دانستن وجود دارد و ویژگی های بسیاری وجود دارد که ممکن است هنوز با آنها آشنا نباشید!

اگر دوست دارید، می توانید من را در این سفر دنبال کنید! :-)

دوره های این مدرس:

آموزش پایه اکسل: اکسل را یاد بگیرید. همین الان!

Excel Basic Training: Learn Excel. Right Now!

"شما یاد خواهید گرفت که چگونه با اکسل کار کنید در حالی که یک کتاب کار بودجه ماهانه شخصی برای خود ایجاد می کنید.  بعد از شرکت در این کلاس می توانید شروع به استفاده از E. .. کنید."


آموزش اکسل: ساختار و تجزیه و تحلیل داده ها با جداول و قالب بندی شرطی

Learn Excel: Structure and Analyze Data with Tables and Conditional Formatting

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از جداول و قالب بندی شرطی، داده ها را به روشی ساده اما کارآمد ساختار، آماده و تجزیه و تحلیل کنید. . .."


آموزش چگونه یک نامه زیبا با مایکروسافت ورد بنویسید

How You write a good-looking Letter with Microsoft Word

"در این کلاس من به شما گام به گام توضیح می دهم که چگونه می توانید یک نامه حرفه ای در Microsoft Word بدون نیاز به دانش قبلی ایجاد کنید. و در حالی که ما ...."


آموزش پایه OneNote: این مثال ها از شروع شما پشتیبانی می کند

OneNote Basic Training: These Examples will Support Your Start

"شما نمی دانید OneNote برای چه چیزی می تواند استفاده شود؟ می خواهید کمی الهام بگیرید؟ می خواهید اصول یادداشت برداری با OneNote را بیاموزید؟ و یاد بگیرید که چگونه grea ایجاد کنید. ..."