Rob Dionne

روستر قهوه

سلام، من راب هستم، مالک و سر برشته کننده OCD Coffee Club.

در سال 2018 زمانی که چیزی به نام رژیم رسمی قهوه را ایجاد کردم، عاشق برشته کردن قهوه شدم، چرخشی در مورد روزه متناوب و رژیم سرخپوشان. به طور خلاصه، اشتیاق برای برشته کردن قهوه در حالی که میل به انتشار اخبار در مورد رژیم غذایی جدیدم از بین رفت.

من هم مانند بسیاری از شما، علاقه زیادی به نوشیدن قهوه خوشمزه دارم. بسیاری از ما می دانیم که چگونه قهوه را در خانه دم کنیم، اما چگونه می توانیم یک فنجان قهوه دم بکشیم که با برخی از کافه های برتر دنیا رقابت می کند، بدون اینکه از خرید قهوه تازه برشته شده آن ها پول خرج کنیم؟

همه چیز با لوبیاها شروع می شود. اگر دانه هایی که می نوشیم عالی نباشند، هیچ شانسی وجود ندارد که بتوانیم قهوه ای با طعم عالی در خانه درست کنیم.

همان موقع بود که تصمیم گرفتم نحوه برشته کردن قهوه را در خانه بیاموزم، و از مرد میانی (روسترهای قهوه گران قیمت) صرف نظر کنم و به خودم یاد بدهم که چگونه بهترین فنجان قهوه را در خانه با کسری از هزینه برشته و دم کنم.

در طی 4 تا 5 سال گذشته، من کسب و کار خود را به عنوان یک برشته‌کننده قهوه از یک مرد در آشپزخانه‌اش در حال برشته کردن قهوه در یک Whirly Pop (چه کلاس‌های من و شما می‌دانید که چیست)، گسترش داده‌ام. یک روستر قهوه حرفه ای با استفاده از دستگاه های روست قهوه تجاری و آموزش به دیگران که چگونه برشته های خود را کامل کنند. سفر و اشتیاق من برای یادگیری به پایان نرسیده است، اما من دوست دارم آنچه را که در طول مسیر یاد می‌گیرم آموزش دهم.

پس، امیدوارم در این سفر به من بپیوندید!

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد OCD Coffee Club به من در نظرات کمک کنید یا پیوندهای دیگر من را بررسی کنید.

متشکرم!

دوره های این مدرس:

آموزش طرز تهیه قهوه با کیفیت بالا در خانه با کسری از هزینه

How to Make High Quality Coffee at Home for a Fraction of the Cost

"همه ما می توانیم موافق باشیم، درست است که درست کردن یک فنجان قهوه فوق العاده با دانه های قهوه خوب شروع می شود؟ اما چه کسی می خواهد 25 دلار برای یک کیسه برای قهوه تخصصی خوب خرج کند، اگر ..."