Ashton Obadiah

فیلمبردار و سازنده پادکست

من یک فیلمبردار و قهرمان برای انجمن خلاق هستم. من انواع ویدیوها را از تبلیغات شرکتی و اسپات های تلویزیونی گرفته تا فیلم های عروسی و محتوای یوتیوب می سازم. تخصص من در این آرایه گسترده جلب توجه با قدرت قابلیت ارتباط است! (داستان های AKA)

به عنوان یک معلم در Skillshare، امیدوارم شما را به کشف چارچوب‌های هدایت کنم تا بهترین خالقی باشید که می‌توانید باشید! دوره های من در همه چیز ایجاد ویدیو خواهد بود. من در مورد خود بودن در مقابل دوربین، تمرین‌های تدوین و حتی مهارت‌های کار با افراد سر صحنه صحبت می‌کنم. به عنوان یک ویرایشگر، نرم افزار انتخابی من Adobe Premiere است. این حساب را دنبال کنید تا تمام محتوای درخشانی که در دست ساخت دارم را از دست ندهید!

اگر در مورد من چیزهای تصادفی می‌پرسید...

من در لانگمونت/بولدر، کلرادو بزرگ شدم. من یک نوازنده باس دوره گرد، یک کشیش، و اکنون، یک پسر با دوربین بوده ام. من یک ENFJ، انیاگرام 8، و آبی/قرمز طلایی رتریور در تمام تست های شخصیت شما هستم. در اوقات فراغت، پادکست خلاقانه معمولی را میزبانی می کنم، زلدا زیادی بازی می کنم و با همسرم و دوستانم وقت می گذرانم! من مطمئن نیستم که انگشت شستم سبز است یا اینکه فقط گیاهانی را میخرم که اهمیتی برای جلب توجه تصادفی ندارند.

در اینجا چند راه برای دیدن برخی از کارهای من و حفظ ارتباط وجود دارد!


پاتوق کنید و در

یاد بگیرید

بیایید با هم دوست باشیم: @AshtonObadiah


خلاق باشید!


دوره های این مدرس:

آموزش یاد بگیرید که در دوربین معتبرتر و راحت تر باشید

Learn To Be More Authentic & Comfortable On Camera

"نکات و استراتژی‌هایی را برای ارائه بهترین و معتبرترین خود به هر ویدیویی که ایجاد می‌کنید، بیاموزید. لایه‌های جدیدی از اینکه چه کسی هستید، چگونه فکر می‌کنید و... خواهید یافت."