Ken Howell

کارآفرین

هی، من کن هستم.

از حضور شما متشکریم. من واقعا خوشحالم که اینجا هستید و دوره های من در مورد کارآفرینی و کسب و کار را بررسی می کنید. من عاشق دنیای تجارت و کارآفرینی هستم. برای من، هیچ چیز هیجان‌انگیزتر از شروع یک کسب‌وکار جدید و تماشای تبدیل آن از ایده به شرکت موفق پس از تلاش زیاد نیست. من 30 سال گذشته را به عنوان یک کارآفرین گذرانده ام و هم کسب و کارهای آنلاین را راه اندازی کرده ام.

حتی هیجان انگیزتر از راه اندازی یک کسب و کار، کمک به دیگران برای بهره مندی از تجربه و دانشی است که من در طول سال ها به دست آورده ام. امید صمیمانه من این است که دوره های من را برای تحقق رویاهای کارآفرینی لذت بخش و مفید بیابید.

در ماه‌های آینده، من کلاس‌های بیشتری را در مورد طیف گسترده‌ای از موضوعات مرتبط با کارآفرینی ایجاد خواهم کرد. اگر دوره‌ای وجود دارد که مایلید ببینید، لطفاً از انجمن بحث کلاس استفاده کنید تا به من اطلاع دهید. بی صبرانه منتظر شنیدن شما هستم.

لطفاً را دنبال کنید من تا بتوانید وقتی کلاسهای جدید را منتشر کردم به شما اطلاع داده شود.

با آرزوی موفقیت در سفر شما به سوی موفقیت کارآفرینی!

کن

دوره های این مدرس:

آموزش زندگی کارآفرینی: راه اندازی یک کامیون حمل غذا

Entrepreneur Life: Start a Food Truck Biz

"آیا عاشق آشپزی هستید و می خواهید این اشتیاق را با دیگران به اشتراک بگذارید؟ آیا ایده داشتن یک کسب و کار تلفن همراه که در آن بتوانید به صورت روزانه با مردم تعامل داشته باشید..."


آموزش زندگی کارآفرینی، Fast Pitch: تسلط بر هنر مدیریت زمان.

Entrepreneur Life, Fast Pitch: Mastering the Art of Time Management.

"زمان! همه ما بیشتر از آن می خواهیم، ​​اما به نظر نمی رسد به آن برسیم. اگر یک چیز در مورد جامعه امروزی صادق باشد، همه ما عجله داریم تا کارهای زیادی انجام دهیم..."


آموزش زندگی کارآفرین: ویرایش ویدئو DIY را یاد بگیرید.

Entrepreneur Life: Learn DIY Video Editing.

"اگر تا به حال فکر کرده اید که چگونه مردم برای سایت ها، پست ها، وبلاگ ها و حتی فقط برای لذت شخصی ویدیوهای زیبا و جالب می سازند، این یک دوره آموزشی ضروری برای شماست..."


آموزش زندگی کارآفرین، سرعت بالا: کارت ویزیت MOO خود را ایجاد کنید.

Entrepreneur Life, Fast Pitch: Create Your MOO Business Card.

"مجموعه کارآفرینی Fast Pitch یک مجموعه دوره سرگرم کننده و سریع است که من برای کارآفرینان در حال حرکت (که همه کارآفرینان هستند) طراحی کرده ام. در "زندگی کارآفرین. .."