Subhajit Biswas

هکر رشد | بازاریاب عملکرد

اسم من Subhajit Biswas است و سپاسگزارم که مسیرهای ما از هم عبور کرده است!

هدف من قدرت بخشیدن به کسانی است که می خواهند به دنبال چیزهای بزرگتر در زندگی باشند.

با دانش و مهارت هایم، ابزارهایی را در اختیار کسانی قرار خواهم داد که به دنبال تبدیل جهان به مکانی بهتر هستند.

من معتقدم بزرگترین دستاوردی که می توانیم به دست آوریم این است که هدایا و دیدگاه مثبت خود را با اطرافیان خود به اشتراک بگذاریم. من سخت کار می کنم تا رویاها را به واقعیت شما تبدیل کنم!

در حال حاضر 10 سال است که با تجربه گسترده خود در بازاریابی وابسته، بازاریابی عملکرد، خرید روانشناسی و هک و رمزگشایی رسانه های اجتماعی و پلتفرم های رسانه ای مختلف، یک عشایر دیجیتال بوده ام.

در حال حاضر من صاحب دو شرکت در هند هستم، iMonk Global با تجارت الکترونیک در هند و Unmute Media که با خرید رسانه و تبلیغات پولی مانند Facebook، Instagram، Tiktok، Snapchat، Google Search and Display، Native و Mobile Push سروکار دارد. تبلیغات در کمپین های با بودجه بالا.

من در کنفرانس های مختلف در آسیا و اقیانوسیه و روسیه صحبت کرده ام.

در کنفرانس وابسته مسکو، MarTech ویتنام، کنفرانس وابسته هند، کنفرانس DM، Leadbit، Addays، اجلاس وابسته هند به نام چند صحبت کرده‌اید.

کارگاه جهانی بازاریابی عملکرد و رهبری را به صورت آنلاین و آفلاین شرکت کرده‌اید.

من نکات عملی در مورد بازاریابی عملکرد، بازاریابی وابسته، بهره وری و مینیمالیسم به اشتراک می گذارم.

من به‌تازگی اولین دوره آموزشی خود را در Skillshare در Clubhouse اضافه کردم، اکنون تقریباً 5-6 ماه است که روی Clubhouse آزمایش کرده‌ام و پس از تحقیقات گسترده و تجربه شخصی خودم یک دوره ساده آسان برای درک را ایجاد کرده‌ام. امیدوارم دوست داشته باشید.

دوره های این مدرس:

آموزش کلاس استاد بهره وری: نکات و ابزارهایی برای کمک به شما در انجام کارها

Productivity Masterclass: Tips and Tools to Help You Get Things Done

"بنابراین، اگر به دنبال راه هایی برای افزایش بهره وری و در نهایت انجام کارها هستید، این دوره مکانی عالی برای شروع است. نکات و استراتژی هایی که من ارائه کرده ام..."