Cynthia Kane

موسسه ارتباطات هدفمند کین

سلام، من سینتیا هستم.

من بنیانگذار و مدیر عامل ارتباط عمدی کین هستم TM موسسه، LLC، موسسه ارتباطی پیشرو که خدماتی را به افراد و شرکت‌ها برای بهبود ارائه می‌کند. مهارت های ارتباطی آنها ما از فرآیند اختصاصی خود به نام ارتباط عمدی کین TM استفاده می‌کنیم تا به دانش‌آموزانمان کمک کنیم آرامش بیشتری را تجربه کنند تا در مهم‌ترین روابط خود به طور واقعی ظاهر شوند.

من نویسنده کتاب چگونه مانند یک بودایی با خود ارتباط برقرار کنیم، مانند یک بودایی با خود صحبت کنیم، و چگونه مانند یک بودایی مراقبه کنیم، هستم و یاهو به عنوان مربی ارتباط شماره 2 برای تماشا در سال 2021 معرفی کرده است. من و کارهای من در نشریات ملی و بین المللی از جمله مجله سلامت معنوی، مجله خود، Thrive Global، مجله Authority، واشنگتن پست، روز زن، سفر بی بی سی، Refinery29، ذهن بدن سبز و بیشتر. من یک متخصص برجسته تمرکز حواس و مراقبه در روز بزرگ واشنگتن، صبح بخیر آریزونا، صبح بخیر کنتیکت، و همه چیز درباره زنان – WENG RADIO بوده ام. . پادکست هایی که من در آنها به نمایش گذاشته شده ام: طلا با Jeanette Schneider، پروژه نور درونی، آنچه که مهمتر است، نورپرداز روشن، ارتباط آگاهانه، آینده، موفقیت روحی سکسی، ساعت کاری.

من دارای مدرک لیسانس هنر از کالج بارد و مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا از کالج سارا لارنس هستم. من در واشنگتن دی سی با شوهرم و دو بچه کوچکم زندگی می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه مانند یک بودایی مراقبه کنیم

How to Meditate Like a Buddhist

"آیا تا به حال احساس مضطرب، قطع ارتباط یا غرق شدن می کنید، مثل اینکه دائماً از چیزی به چیز دیگری می دوید؟ در دنیای مدرن، با فعالیت های بسیار ...."