Pamela Roberson

هنری را ایجاد کنید که دوست دارید و دوست دارید خلق کنید

هنرمند بودن گاهی اوقات سخت است، اما من به جز صحبت کردن در مورد هنر با هنرمندان دیگر، کار دیگری را بیشتر از خلق هنر دوست ندارم. به طور خاص در مورد چگونگی بهره‌وری بیشتر، معتبرتر، آزادتر و شجاع‌تر صحبت می‌کنیم. من واقعا آن را دوست دارم. من خالق و تسهیل‌کننده «Strong Artist Life» و یک نقاش انتزاعی حرفه‌ای هستم که به‌عنوان یک هنرمند خوب کارم را دنبال می‌کند.

من دریافته‌ام که اعتماد به نفس در هنر خود باعث ایجاد قدرت در سایر زمینه‌های زندگی هنری شما می‌شود و استحکام در سایر جنبه‌های زندگی هنری شما باعث تقویت قدرت در نحوه خلق هنر شما می‌شود. این یک دایره کامل است که گاهی اوقات می تواند شبیه یک مستطیل باشد. اما هنگامی که شروع به درک قدرت خود به عنوان یک هنرمند کردید، می توانید هنر خود را به هر کجا که می خواهید با پایه ای پایدارتر برای کار ببرید. و با Strong Artist Life شما گروهی از همتایان خواهید داشت که شما را می شناسند، تشویقتان می کنند و یک مربی برای ادامه دادن شما به سمت اهدافتان و تایید پیشرفت و موفقیت شما.

وقتی در مهدکودک بودم و هنرهای زیبا را در کالج خواندم می‌دانستم که می‌خواهم هنرمند شوم. من در تمام عمرم هنر خلق کرده‌ام و بخش زیادی از زندگی بزرگسالی‌ام را صرف کار در دنیای شرکت‌ها در خطر بهره‌وری هنری‌ام کرده‌ام.

با این حال، در چند سال گذشته کار من به طرز چشمگیری تغییر کرده است. به سادگی بهتر است. قوی تر است، بیشتر در صدای خودم است و زمان کمتری را صرف دوری از استودیو می کنم. من الان بیشتر از همیشه در دانشگاه هنر می کنم.

من چندین چیز را مدیون آن تغییر بزرگ در کیفیت و تولید می‌دانم، اما تأثیرگذارترین تفاوت، دستیابی به مربیان، مربیان و هنرمندان دیگر بود. صحبت در مورد هنر من، هنر آنها، مبارزات پیش آمده و جشن گرفتن پیروزی هایمان، به من نشان داد که در مورد هنر حرف های زیادی برای گفتن دارم. دریافتم که خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کردم درباره ساختن هنر می‌دانم و در مورد بهتر کردن هنر خودم چیزهای زیادی یاد گرفتم. من شاهد شکوفایی همسالانم نیز بودم.

این یک تجربه عالی است که می‌خواهم آن را با هنرمندان دیگر به اشتراک بگذارم و به همین دلیل است که زندگی هنرمند قوی را ایجاد کردم. من می خواهم هنرمندان بیشتری نقاط قوت خود را پیدا کنند و به هنرمندانی تبدیل شوند که همیشه آرزوی بودنشان را داشتند. از زمان شروع زندگی هنرمندان قوی، من هنرمندانی را دیده ام که تمرینات خود را رشد می دهند، هنر خود را رشد می دهند و اعتماد به نفس خود را افزایش می دهند. من بارها و بارها شگفت زده می شوم که چقدر هنر آنها پیشرفت می کند و چقدر کارهای جدید با هنر خود شروع می کنند. مانند آموزش به غیرهنرمندان چگونه هنر زیبا بسازند. هنرمندان عضو به روشی که هنر می‌سازند و آن را به جهانیان نشان می‌دهند با اعتماد به نفس و سهولت بسیار بیشتری نسبت به قبل از پیوستن به Strong Artist Life برخورد می‌کنند.

دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از 3 رنگ + سفید بیش از 117 رنگ زیبا ایجاد کنید

Create 117+ Gorgeous Colors Using 3 Colors + White

"با کار با اکریلیک، یک نمودار رنگی با استفاده از 3 رنگ و سفید ایجاد می کنیم تا 117 سایه و رنگ ایجاد کنیم و به شما این امکان را می دهد که غنی تر، عمیق تر و آسیب بیشتری ایجاد کنید.


آموزش آزادتر و با آزادی بیشتر نقاشی کنید

Paint More Loosely & with More Freedom

"بنابراین اغلب هنرمندان از سخت کار کردن، احساس ترس هنگام مواجهه با یک بوم خالی، یا به سادگی نمی دانند که چگونه با هنر خود ریسک کنند، شکایت می کنند. اغلب این موارد ...."