Medha Gupta

هنرمند و معلم آبرنگ

من مدا هستم، من یک هنرمند آبرنگ هستم و در استودیوی کوچکم در هند نقاشی می‌کشم!

من از کودکی در حال نقاشی و نوشتن و طراحی بوده ام. هنر مرا به مدرسه طراحی برد و وقتی فارغ التحصیل شدم، می خواستم هنر را دنبال کنم اما زندگی برنامه های دیگری داشت! بنابراین، من برای چند سال به عنوان یک حرفه طراحی گرافیک را انتخاب کردم و از شغل به شغل آزاد تبدیل شدم. و سپس، سال 2020 اتفاق افتاد و من شروع به نقاشی و بازی با آبرنگ هایم کردم. در سال 2021، تصمیم گرفتم که می‌خواهم این کار را جدی‌تر انجام دهم و هر روز شروع به نقاشی کردم و این یکی از بهترین هدایایی بود که می‌توانستم به خودم بدهم!

در پایان سال 2021، اولین محصول خود را منتشر کردم - یک تقویم تلفن گلدار آبرنگ! تدریس کاری است که مدتی است می‌خواهم انجام دهم و Skillshare قدم طبیعی بعدی به نظر می‌رسد.

در حال حاضر، من عاشق نقاشی پرتره ها و منظره های آزاد هستم و دوست دارم تکنیک ها، رسانه ها و موضوعات جدید را هرازگاهی کشف کنم. هنر به من آرامش و آرامش و شفا می دهد و امیدوارم بتوانم آن احساس و احساس آرامش را با هنرم با دنیا به اشتراک بگذارم. بزرگ‌ترین الهام‌های من رنگ‌ها و حالت‌ها هستند - اغلب، این حالتی است که سعی می‌کنم آن را در کارم به تصویر بکشم یا بیان کنم.

می‌توانید کارهای بیشتری از هنر من را ببینید و به من بپیوندید تا همه اینها را در صفحه خود کشف کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش سرگرمی با رنگ: 3 پرتره موی روان با آبرنگ و جوهر

Fun with Paints: 3 Flowy Hair Portraits in Watercolor & Ink

همیشه احساس می‌کنید که آرزو می‌کنید می‌توانستید با رنگ‌هایتان بازی کنید، بدون اینکه نگران نقاشی‌هایتان باشید، یا می‌خواستید پرتره‌ها را شروع کنید، اما همیشه آن‌ها را پیدا می‌کردید.