Anne Vorakunthada

هنرمند مستقل و مربی بزرگسال.

رودولف اشتاینر یک بار گفت

" برای شناخت واقعی جهان، به عمق وجود خود نگاه کنید.

برای شناخت واقعی خود، به دنیا علاقه واقعی داشته باشید. "

کارل جی یونگ نیز گفت

"کسی که به بیرون نگاه می کند خواب می بیند؛ کسی که به درون نگاه می کند بیدار می شود."

سلام!! نام کامل من Narattha Vorakunthada است (نگران نباشید...می توانید به اختصار آن را صدا بزنید! ((:). من یک هنرمند مستقل، یک مربی بزرگسالان، یک مربی و یک مشاور هستم که بر سفر درونی توسعه انسانی تمرکز دارد. در اصل من در بانکوک، تایلند به دنیا آمدم و بزرگ شدم... از این رو، نام کامل من looonnggg است... اما، ترجیح می دهم بگویم که چگونه شهروند جهان هستم!

در طول سال‌های جستجو، کار، یادگیری و کاوش در جنبه‌های مختلف خودم؛ من آموخته ام که چگونه سفر درونی، مسیری هموار و آسان برای شروع نیست. بسیاری از افراد به دلیل بسیار خوبی از چنین دردها و سفرهایی دوری می کنند! با این حال، از آنجا که همه ما قرار است به طور کل نگر رشد کنیم ; من به دنبال راه‌هایی برای کمک به افراد برای بهبودی از مواجهه با دنیای بیرونی بودم و در عین حال، سلامت درونی خود را تقویت می‌کردم تا بتوانند بهتر از آنچه جهان ارائه می‌دهد، استفاده کنند. چیزی که من پیدا کردم این است که هنر یا هر نوع خروجی خلاق یکی از بهترین راه ها برای پرورش اهمیت هر دو جهان است. از آنجایی که من در طراحی و نقاشی مهارت بیشتری دارم. پس من تصمیم گرفتم که هم دنیای هنری و هم دنیای رشد انسانی را با هم ترکیب کنم!

وقتی نوبت به شرکت در کلاس‌های من می‌رسد، نکات و تکنیک‌های هنری را که در طول راه به کار بردم، یاد خواهید گرفت. با این اوصاف... این نتیجه ای نیست که من به آن دقت کنم. این در روندی است که جادو اتفاق می افتد! بنابراین، بیایید با هم این سفر را آغاز کنیم!

P.S. در کمال صداقت و شفافیت، باید بگویم که این بخش سخت ترین بخش برای من است که بتوانم توصیفی شایسته از اینکه چه کسی هستم! امیدوارم از توضیحات بالا درک بهتری نسبت به اینکه من به عنوان یک فرد و یک مربی چه کسی هستم را دریافت کنید.

من نمی توانم منتظر بمانم تا شما برخی از کلاس های من را امتحان کنید و دنیای درونی خود را به نمایش بگذارید!

دوره های این مدرس:

آموزش سفری به سوی خودپذیری مطلق: چگونه یک ماندالا بکشیم

A Journey towards Absolute Self-Acceptance: How to Draw A Mandala

"آیا تا به حال خود را به دلیل داشتن ویژگی ها، ویژگی ها یا رفتارهای خاص به سختی مورد قضاوت قرار داده اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، این سفر ممکن است همان چیزی باشد که روح شما را جستجو می کند."