Amy Louise Art

آبرنگ، تصویرسازی، هنر ذهنی


* کلاس جدید مارس/آوریل 2022!*

من امی هستم - هنرمندی متخصص در آبرنگ، تصویرسازی، طراحی و ساخت ذهنی!

در چند سال گذشته، من اشتیاقم به هنر را وقف کمک به مردم کرده ام تا خلاقیت خود را آزاد کنند و خود را از طریق خلق هنر ابراز کنند!

من هنر را زمانی لذت‌بخش‌تر می‌بینم که فقط آنچه را که به ذهنم می‌آید خلق می‌کنم. در اینجا در skillshare، هدف اصلی من این است که این روش تدریس را از طریق کلاس های تعاملی خود به اجرا درآورم. به کلاس‌هایی بروید که در آن رسانه‌های جدید را کاوش می‌کنیم، آنچه را که به ذهن می‌رسد خلق می‌کنیم، از فرآیند خلاقانه لذت می‌بریم و از خلاقیت‌هایمان احساس غرور می‌کنیم - بدون توجه به نتیجه!

کلاس‌های من با دقت طراحی شده‌اند تا توانایی‌های همه را در بر بگیرد. چه یک مبتدی کامل یا یک هنرمند حرفه ای باشید، همه می توانند از کلاس های من لذت ببرند زیرا برای شرکت در آن هیچ مهارتی لازم نیست!

من واقعاً امیدوارم از کلاس‌هایی که در اینجا در skillshare ارائه می‌دهم لذت ببرید، و از هر بازخوردی که دریافت می‌کنم، از جمله پیشنهادهای کلاس برای کلاس‌های آینده، استقبال می‌کنم!

در کلاس کاملاً جدید من به نام "کار با آبرنگ" شیرجه بزنید، جایی که ما 15 جلوه خیره کننده با آبرنگ و چند وسیله خانگی ایجاد خواهیم کرد! ترفندها و تکنیک های جدیدی را با آبرنگ های خود بیاموزید که می توانید برای متحول کردن هنر خود به کار ببرید!

این کلاس با روایت کامل و دستورالعمل های گام به گام ارائه می شود، بنابراین درک و همراهی با من آسان است. ما با معرفی موادی که باید همراه با کلاس دنبال کنید، به شما معرفی می‌کنیم، سپس یک جلسه گرم کردن انجام می‌دهیم تا بتوانید تمرین کنید و به کار با آبرنگ‌های خود عادت کنید.

بعد، قسمت سرگرم کننده می آید! ما با استفاده از 15 افکت آبرنگ منحصر به فرد، پولاروید، کارت پستال و نشانک ایجاد خواهیم کرد که می توانید با افتخار در خانه خود یا هدیه ای را به یکی از عزیزان خود نشان دهید. ما فقط بر سرگرم شدن با آبرنگ ها، آزمایش با آنها و الهام گرفتن برای ایجاد هنر با استفاده از روش های مختلف تمرکز خواهیم کرد.

برای شرکت در این کلاس هیچ مهارتی لازم نیست و هیچ راه درست یا غلطی برای ساختن هنر وجود ندارد. آنچه ایجاد می‌کنید برای شما شخصی است، و من می‌خواهم به همه چیزهایی که در کلاس من ایجاد می‌کنید احساس غرور کنید - بدون توجه به نتیجه.

این کلاس دارای منابع مفیدی است که می توانید از بخش منابع پروژه های ما دانلود کنید. از فهرست کامل مواد گرفته تا الگوهای پلاروید و نشانک‌ها - همه چیزهایی که نیاز دارید در کلاس قرار دارند تا بتوانید بیشترین بهره را از این کلاس ببرید.

من واقعاً امیدوارم که از خلق آثار هنری در این کلاس لذت ببرید، و فراموش نکنید که در پروژه کلاس سرگرم کننده ما شرکت کنید! من دوست دارم ببینم چه چیزی ایجاد می کنید و از هر بازخوردی که دریافت می کنم استقبال می کنم.

کلاس‌های من با دقت طراحی شده‌اند تا شما را تشویق کنند تا خلاقانه خود را ابراز کنید، به مهارت‌های خود اعتماد کنید و از هنر لذت ببرید!

من معتقدم که برای لذت بردن از هنر، مهم است که اجازه دهید آب خلاق شما جاری شود و آزادی خلق هنری را داشته باشید که به ذهنتان خطور می کند. کلاس های من به دقت ساختار یافته اند تا از این روش تدریس پیروی کنند، و متناسب با همه توانایی ها - از مبتدی تا هنرمندان حرفه ای!

هیچ مهارت خاصی برای شرکت در کلاس های من لازم نیست، و هیچ راه غلط یا درستی برای ساختن هنر وجود ندارد. می‌خواهم با هر اثر هنری که خلق می‌کنید، احساس موفقیت و غرور کنید، حتی اگر نتیجه آن چیزی نباشد که انتظار داشتید.

با آموزش دستی و دروس ویدیویی که در قالب گام به گام با روایت کامل ساختار یافته اند، آموزش واضح و مختصری خواهید داشت که باعث می شود همراهی با من آسان شود!

هر کلاس از طریق تمرین‌ها و فعالیت‌های مفید غنی‌سازی می‌شود! در پروژه‌های کلاسی و چالش‌های هنری، بارگیری کاربرگ‌ها و الگوها، و سایر منابع شرکت کنید.

امیدوارم کلاس های من شما را تشویق و الهام بخشد تا هنری خلق کنید که بتوانید به آن افتخار کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش 5 نقاشی با آبرنگ کهکشان برای مبتدیان

5 Watercolor Galaxy Paintings for Beginners

"در این کلاس ما یاد خواهیم گرفت که چگونه 5 نقاشی کهکشانی منحصر به فرد و ساده با آبرنگ را با استفاده از رنگ های آبرنگ و چند ماده اولیه و فناوری دیگر نقاشی کنیم.


آموزش کار با آبرنگ ~ 15 جلوه برای ایجاد هنر منحصر به فرد

Working with Watercolour ~ 15 Effects to Create Unique Art

"در این کلاس شیرجه بزنید و در کنار من کار کنید تا با استفاده از 15 جلوه منحصر به فرد آبرنگ، هنر خیره کننده ای ایجاد کنیم! ما فقط از چند منبع اولیه هنر خلق خواهیم کرد. .."