Joseph Ojo

هنرمند و طراح سه بعدی

من کارم را به عنوان یک طراح و مدرس CAD با Riverbank Technologies and Engineering Services Limited شروع کردم. من در بخش های مختلف حرکت کردم. با شروع به عنوان یک تکنسین پیش نویس CAD، به بخش معماری منتقل شدم و از آنجا به بخش M E منتقل شدم که در آن در جنبه های برق و لوله کشی تخصص داشتم. از آنجا به بخش فناوری اطلاعات منتقل شدم و بعداً به بخش طراحی داخلی منتقل شدم، جایی که سفر انتقالی من آغاز شد.

طراحی داخلی مرا در معرض برخی از اصول طراحی قرار داد که من را به انجام تحقیقات شخصی سوق داد که به من در جهت شروع حرفه طراحی گرافیکم اشاره کرد. پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، به سراغ یادگیری طرح‌های گرافیکی 3D Motion رفتم که باعث شد برندی به نام JOULECONCEPTS ایجاد کنم. این برند با یک کانال YouTube برای آموزش استفاده از ابزارهای سه بعدی به هنرمندان جوان به روشی ساده شروع به کار کرد.

بعداً شروع به طراحی رابط برنامه کردم، بدون اینکه بدانم نام آن چیست. من به دلیل درخواست از سمت جدیدی که در محل کارم به عنوان سرپرست تیم طراحی به آن ارتقا پیدا کردم، آن رشته را ترک کردم. من بر طراحی‌های تیم‌هایم نظارت می‌کنم، بر آن‌ها نظارت می‌کنم و اطمینان می‌دهم که طرح‌ها با الزامات و استانداردها هماهنگ هستند. نقش رهبری به من کمک کرد تا مهارت های ارتباطی خود را بهبود بخشم، علاوه بر این به من در ایجاد همدلی در نحوه ارتباطم با سهامداران کمک کرد.

بعداً زمانی که نیاز به دانستن آن بود، به یادگیری کامل تجربه کاربری بازگشتم، زیرا درخواست‌هایی از شغل آزاد من برای حل چالش‌های وب‌سایت و برنامه تلفن همراه وجود داشت. من یک دوره حرفه ای گذراندم و پروژه های زیادی با مشتریان انجام داده ام. در داخل و خارج از کشور. من اخیراً در یک شرکت مستقر در اسکاتلند به نام UJALI کارآموزی کردم، که در آنجا به طور کامل چهره وب سایت رسمی آنها را تغییر دادم، البته با کمک تیم تحقیقاتی آنها. با توجه به رضایت آنها از تخصص شغلی من، از من خواسته شد تا در پروژه ای که به زودی راه اندازی می شود کمک کنم.

وقتی از وظیفه رسمی خارج می شوم، عاشق بازی با بچه ها و رفتن به سینما هستم. من عاشق موسیقی و بازی های ویدیویی نیز هستم.

بیانیه شخصی من قطعاً،

است

"یادگیری مستمر است. در واقع زندگی است. من معتقدم برای رشد، باید مشتاق یادگیری بود.
گرسنگی برای بیشتر!"

با تشکر و احترام

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک طراحی موکاپ اپلیکیشن موبایل UI/UX 3D سفارشی

Creating a custom 3D UI/UX Mobile App Mockup Design

"این کلاس برای هر کسی ایجاد شده است که می خواهد ایده های خلاقانه خود را در زمینه ساخت ماکت برای مطالعات موردی UI/UX زنده کند. دوره محدود نیست. ..."


آموزش طراحی چوب و مبلمان با Cinema 4D

Woodwork and Furniture Design with Cinema 4D

"این کلاس برای هر کسی ایجاد شده است که می خواهد مهارت های مدل سازی خود را در خط طراحی های چوبی و مبلمان با استفاده از Maxon Cinema 4D کشف کند.