Manny Vasquez

سرسختی ذهنی خود را کنترل کنید

بوئناس (سلام)،

من مانی هستم، یک محقق، مشاور تجاری، سخنران عمومی، سرمایه گذار و کارآفرین اجتماعی.

اما عنوانی که من و دوست دخترم (باربارا) به اشتراک می‌گذاریم و بیشتر به آن افتخار می‌کنیم این است که اولین کسی در خانواده‌مان است که در این ایالات متحده به دنیا آمد و اولین کسی بود که از کالج فارغ‌التحصیل شد.

وقتی اولین کسی هستید که به نقاط عطف مهمی مانند این می‌رسید، تمایل دارید چیزها را به سختی یاد بگیرید. همچنین از مهارت هایی که در طول مسیر توسعه می دهید (سرسختی ذهنی، سواد مالی و غیره) قدردانی بهتری خواهید داشت. این مهارت‌ها همراه با «درس‌های آموخته‌شده» و «دانش چگونه» چیزی است که ما قصد داریم با دیگران به اشتراک بگذاریم.

ما مشتاقانه منتظریم که از همه شما بیاموزیم و در هر کلاس و ماژولی که در آن تعامل داریم، کارهای بیشتری را به اشتراک بگذاریم. در تماس با من و باربارا دریغ نکنید، ما مشتاقانه منتظر ایجاد ارتباطات واقعی با تمرکز بر مسائل شخصی و شخصی هستیم. رشد حرفه ای.

اگر می خواهید درباره سفر کارآفرینی ما بیشتر بدانید، وب سایت ما را بررسی کنید

مانی

ایمیل: MannyVasquez@thegritinme.com

دوره های این مدرس:

آموزش "وام های دانشجویی خود را له کنید: آزادسازی قدرت دو استراتژی پرداخت اثبات شده"

"Crush Your Student Loans: Unleashing the Power of Two Proven Payoff Strategies"

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش چگونه مانند یک حرفه ای شکست بخوریم

How to Fail Like a Pro

"اگر پس از تجربه یک شکست از احساس گیر افتادن، فلج شدن یا بی قراری خسته شده اید، باید این دوره را بگذرانید. ابزار عملی که می توانید ...."