Spifariffic

هنرمند و طراح

خلاقیت زندگی من است. من یک هنرمند متخصص در هنر و طراحی دیجیتال هستم. من همچنین تجربه بسیار زیادی در ساخت جواهرات دارم، به ویژه کار با ساخت قطعات از سنگ و سیم.

من در طول زندگی ام در کلاس های هنری بسیاری شرکت کرده ام و در دو سال گذشته از طریق طراحی هنر دیجیتال امرار معاش کرده ام. من عاشق طراحی شخصیت و انیمیشن هستم و تمام دارایی هایم را برای پخش ویدیوی خود در . من دارایی‌هایی را برای بسیاری از پخش‌کننده‌های همکارم نیز طراحی کرده‌ام، و عمیقاً از کمک به دیگران برای یافتن صدای خود از طریق برندشان لذت می‌برم.

من حدود یک دهه است که جواهرات می‌سازم و تقریباً دو سال است که در کلاس‌های آموزش انواع تکنیک‌های ساخت جواهرات با طیف وسیعی از مواد، همه با استفاده از ابزارها و مواد نسبتاً در دسترس، تجربه دارم. من در گذشته جواهراتم را در Etsy فروخته ام و ممکن است در آینده نیز به فروش جواهرات بازگردم.

من برای شروع تدریس در SkillShare بسیار هیجان‌زده هستم - من سال‌ها معلم بودم، علاوه بر این که سال‌ها تکنیک‌های ساخت جواهرات را تدریس می‌کردم و کمک به دیگران برای درک چیزهای جدید همیشه برای من بسیار ارزشمند بوده است.

p>

من مدرک کارشناسی زبان شناسی دارم که در نتیجه اشتیاق عمیقم به زبان کسب کردم. من عاشق نوشتن داستان های تخیلی وقتی می توانم زمان پیدا کنم، و از توضیح دادن حقایق کلمه تصادفی برای هر کسی که گوش می دهد لذت می برم!

من آرزو دارم درباره هنر بیشتر بیاموزم، از ساده‌سازی فرآیندم با مهارت‌های موجود تا یادگیری تکنیک‌های جدید در رسانه‌های ناآشنا. من شروع به ایجاد فونت کرده ام و همچنین امیدوارم در آینده مهارت های خود را در ساخت موسیقی گسترش دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش جواهر سازی: آویز سیمی پیچیده شده روی زنجیر مهره دار

Jewelry Making: Wire Wrapped Pendant on Beaded Chain

"در این کلاس، شما مهارت های اساسی برای ایجاد جواهرات زیبای سفارشی با سیم پیچی شده را خواهید آموخت. با استفاده از سیم و سنگ های کاردستی (یا مهره های دیگر)، خواهید توانست..."