Tea Motti

مربی و مربی NLP

Tea Motti یک مربی بین المللی NLP Trainer از اصول رشد شخصی است، مانند برنامه ریزی عصبی زبانی (NLP)، مربیگری زندگی و موارد دیگر. هدف چای با نزدیک به یک دهه تجربه به عنوان مربی و معلم، آموزش و حمایت از دانش آموزان برای دستیابی به نتایج، بهبود مهارت های ارتباطی، تعیین اهداف از هر نوع، با تمرکز بر حرفه، تجارت، کاهش وزن، مربیگری و سایر موارد است. اهداف.

رویکرد منحصر به فرد تی موتی برای آموزش و مربیگری آنلاین، او را به یکی از تحت تعقیب‌ترین مربیان آنلاین تبدیل می‌کند، زیرا اصول تفکر خلاق او به مردم در سراسر جهان کمک می‌کند تغییراتی در زندگی ایجاد کنند که منحصراً برای آنها طراحی شده است.

او در کنار مدارک تحصیلی خود از انجمن های برتر NLP مانند IANLP، ABNLP، INHNLP و سایرین، از درس هایی از تجربیات شخصی خود برای آموزش به افرادی که آماده ایجاد تغییرات مهم هستند، استفاده می کند و به طور آگاهانه و ناخودآگاه از آنها در پیگیری موفقیت و پیشرفت شخصی حمایت می کند. .

با در دسترس قرار دادن اصول تدریس خود در دسترس هر کسی که می‌خواهد آنها را بیاموزد - MINDDESIGN توسط Tea Motti - پلت فرم به دانش‌آموزان امکان می‌دهد به استراتژی‌های کاری و بینش‌های مورد نیاز برای ارتقای خود دسترسی داشته باشند. قدرت و تأثیری در جهان ایجاد کند.

در میان دوره‌های او، بالاترین امتیازها عبارتند از:

دوره مبتدی NLP

دوره پیشرفته NLP

NLP برای کاهش وزن

هیپنوتیزم برای کاهش وزن

تنظیم دستیابی به اهداف

مهارت های ارائه ارتباط

مربیگری فوق العاده

آموزه‌ها و رویکرد تی موتی مردم را در سراسر جهان الهام می‌بخشد تا در فرصت‌های خود برای رشد شخصی سرمایه‌گذاری کنند.

«از آنجایی که همه ما بخشی از این جهان هستیم، هرچه افراد بیشتری شروع به کار روی خودشان کنند، تغییرات بیشتری رخ خواهد داد. هر یک از ما بخش کوچک اما مهمی از یک کل می‌سازیم، چرخ کوچک اما مهمی که به عملکرد بهتر کل سیستم کمک می‌کند. بنابراین، ما می‌توانیم با برداشتن گام‌های کوچک در مسیر درست - به سمت استعدادها و خوشبختی منحصربه‌فرد خود، این جهان را بهتر کنیم.

چای موتی

دوره های این مدرس:

آموزش تعیین و دستیابی به اهداف

Setting & Achieving Goals

"به این دوره پیشرفته برای تعیین و دستیابی به اهداف زندگی که برای خود تعیین کرده اید، خوش آمدید. این فقط یک دوره آموزشی هدف هوشمند دیگر نیست، بلکه یک دوره آموزشی عمیق است. ..."