Melissa Kuman

متخصص تغذیه خوشمزه

مربی ذهنیت متخصص تغذیه درجه یک ساکن بریتانیا. بنیانگذار و مالک . او با بسیاری از برندهای پیشرو جهان (از جمله مجله سلامت زنان، بی‌بی‌سی، بیومل، سوهو هاوس، چای پلاس و غیره) هم به عنوان متخصص تغذیه و هم به عنوان یک تأثیرگذار در غذا کار می‌کرد.

او در کمک به مردم برای دستیابی و حفظ سبک زندگی سالم از زمانی که سبک زندگی خود را تغییر داده است برتر است! ماموریت او کمک به شما در دستیابی به اهداف سلامتی خود به شیوه ای خوشمزه و شاد است. خواه به دنبال بهبود سلامت روده خود، رسیدن به اندامی سالم، یا ایجاد یک رابطه جدید با غذا هستید، ملیسا کسی است که باید با او صحبت کنید.

او را در

دنبال کنید

اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، لطفاً نمایه Skillshare او را دنبال کنید، و اگر از طرفداران محتوای او هستید و ایده‌هایی برای کلاس‌هایی دارید که به نظرتان مفید است، برای او پیام ارسال کنید/ایمیل بزنید و او می تواند ببیند چه کاری می تواند انجام دهد - info@thedeliciousnutritionist.com

پشتیبانی بیشتر

-یک جلسه بهداشتی رایگان 1:1 با ملیسا رزرو کنید

-به باشگاه برنامه غذا بپیوندید تا منوی هفتگی طراحی شده توسط یک متخصص تغذیه را دریافت کنید

-

دوره های این مدرس:

آموزش طرز تهیه باقلوای ترکی: راهنمای مبتدی نهایی

How to Make Turkish Baklava: The Ultimate Beginner’s Guide

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه باقلوا ترکی، میراث عثمانی را بسازید! اگرچه باقلوا بدجنس به نظر می رسد، اما ساده تر از آن است که به نظر می رسد. من شما را قدم به قدم راهنمایی می کنم."