Tom Wiztek

کارشناس بازاریابی و استخدام

سلام من تام هستم.

من علاقه شدیدی به بازاریابی و استخدام دارم.

من بیش از 2 سال در صنعت استخدام کار کرده ام. نکات و نکات استخدام افراد را یاد گرفتم. تصمیم گرفتم دوره های مرتبط با کاریابی را منتشر کنم زیرا متوجه شدم که بسیاری از داوطلبان حرفه ای (در رشته خود) هستند. اما نمی دانم چگونه خود را معرفی کنم.

علاوه بر این، من همیشه شیفته بازاریابی آنلاین بوده ام.

در طی چند سال گذشته من در پروژه های متعددی در ارتباط با ایجاد ترافیک، بازاریابی آنلاین، وبلاگ ها، ایجاد برنامه و طراحی وب شرکت داشته ام.

امیدوارم از کلاس های من لذت ببرید!

از دوره های من لذت ببرید!

دوره های این مدرس:

آموزش بهره وری خود را افزایش دهید: مهارت های ضروری مدیریت زمان

Boost Your Productivity: Essential Time Management Skills

"استراتژی های ساده ای که می توانید برای مدیریت زمان و انجام کارهای بیشتر استفاده کنید! سوال: چه کسانی دامنه توجه بیشتری دارند: الف) یک ماهی قرمز متوسط ب) یک انسان متوسط؟ . .."


آموزش سفر معاملاتی فارکس برای مبتدیان

Forex Trading Journey for Beginners

"به کلاس معاملاتی فارکس من خوش آمدید. هدف من از این آموزش این است که شما را با دنیای فارکس آشنا کنم. من مدتی است که معامله می کنم اما یادم می آید که چه چیزی را داشتم. .."


آموزش قیف های نسل سرب برای مبتدیان

Lead Generation Funnels for Beginners

«تصور کنید که تبدیل‌هایتان را با ترافیکتان دو برابر کنید! و اندازه هر تبدیل را افزایش دهید! اگر مدتی را صرف تحقیق در مورد بازاریابی کرده اید. .."


آموزش تبلیغات بینگ برای مبتدیان: چگونه با تبلیغات مایکروسافت ترافیک هدفمند به دست آوریم

Bing Ads for Beginners: How to get targeted traffic with Microsoft Advertising

*** BING Ads به عنوان تبلیغات مایکروسافت تغییر نام داد *** این دوره با پانل ها و ویژگی های جدیدی که در Microsoft Adve موجود است به روز شده است. ..


آموزش استراتژی ترافیک تبلیغات Push Notification

The Push Notification Ads Traffic Strategy

استراتژی جدید ترافیک با رشد تلفن های هوشمند، اشکال جدیدی از تبلیغات به وجود می آیند. یکی از آن‌ها اعلان‌های فشاری هستند. آنها به خوبی با o رقابت می کنند. ..


آموزش کارگاه Google Ads: چگونه با تبلیغات PPC ترافیک ایجاد کنیم

Google Ads Workshop: How to Get Traffic with PPC Ads

"آیا می خواهید با تبلیغات در گوگل مشتریان بیشتری به دست آورید؟ آیا تازه کار خود را با Google Ads شروع کرده اید و می خواهید فرمولی را خودتان انجام دهید تا بتوانید کار خود را انجام دهید. .."


آموزش استخدام کننده فرمول نوشتن رزومه (رزومه) را فاش می کند

Recruiter Reveals CV (Resume) Writing Formula

"آیا شما رزومه (رزومه) ارسال می کنید و هیچ پاسخی دریافت نمی کنید؟ واقعیت این است که رزومه شما 10 تا 15 ثانیه برجسته می شود. و اگر رزومه شما ضعیف ساخته شده باشد، این کار را خواهید کرد. .."


آموزش زمان‌های گرامر انگلیسی: فرم‌های زمان مختلف و زمان استفاده از هر زمان را بیاموزید

English Grammar Tenses: Learn the Different Tense Forms and When to Use Each Tense

"آیا در یادگیری زمان های گرامر انگلیسی با مشکل مواجه هستید؟ دانستن اینکه چه زمانی باید از کدام زمان گرامری استفاده کرد واقعاً می تواند گیج کننده باشد. بر خلاف برخی از زبان های دیگر E. .."


آموزش رتبه جستجوی خود را با سئو افزایش دهید

Grow your Search Rankings with SEO

آیا شما صاحب وب سایتی هستید که برای کسب رتبه در صفحه اول گوگل تلاش می کنید؟ آیا شما یک کسب و کار کوچک هستید و می خواهید مشتریان محلی بیشتری را از جستجوی Google دریافت کنید. ..


آموزش بازاریابی ایمیلی بدون فهرست

Emails Marketing without a List

"چگونه در صندوق ورودی ایمیل یک شخص تبلیغ کنیم، حتی اگر لیستی نداشته باشید در این کلاس من می خواهم یک استراتژی تبلیغاتی منحصر به فرد را با شما به اشتراک بگذارم که هیچ. .."


آموزش تبلیغات بینگ برای مبتدیان

Bing Ads For Beginners

نحوه دریافت ترافیک هدفمند با استفاده از تبلیغات مایکروسافت (تبلیغات Bing سابق)


آموزش توضیح تبلیغات فیس بوک: راهنمای مبتدیان برای تبلیغات فیس بوک

Facebook Advertising Explained: A Beginners Guide to Facebook Ads

آیا علاقه مند به شروع تبلیغات در فیس بوک هستید؟ آیا در حال حاضر یک صفحه فیس بوک دارید اما می خواهید ترافیک خود را با تبلیغات فیس بوک افزایش دهید؟ آیا شما. ..


آموزش چگونه یک صفحه فرود ایجاد کنیم

How to Create a Landing Page

"چگونه صفحات فرود را ایجاد کنیم که تبدیل شوند آیا به دنبال راهی برای دریافت سرنخ های بیشتر به پیشنهاد خود هستید؟ آیا یک وب سایت یا وبلاگ اصلی دارید اما ترافیک شما جمع نمی شود؟ .."


آموزش جعبه ابزار بهره وری: روال صبحگاهی

Productivity Toolbox: Morning Routine

آیا تا به حال صبح هایی داشته اید که تنها چیزی که می خواستید بخوابید؟ یا صبح هایی که برای اولین بار ایمیل خود را چک می کنید، در مورد مشکلات کاری مطالعه می کنید و فورا همه چیز را از دست می دهید. ..


آموزش راهنمای مبتدیان برای وبلاگ نویسی

The Beginners Guide to Blogging

آیا تا به حال می خواهید وبلاگ خود را راه اندازی کنید؟ در این کلاس با اصول ایجاد وبلاگ آشنا خواهید شد. هیچ مهارت برنامه نویسی لازم نیست زیرا اکثر ابزارهایی که استفاده خواهید کرد. ..


آموزش یک استراتژی بازاریابی محتوای برنده SEO ایجاد کنید

Create a Winning SEO Content Marketing Strategy

آیا وب سایتی دارید اما محتوای شما در گوگل رتبه خوبی ندارد؟ آیا به طور منظم محتوای جدیدی را پست می کنید اما برای شما مزاحمت ایجاد نمی کند. ..


آموزش چگونه یک پست وبلاگ سئوی عالی ایجاد کنیم

How to Create the Perfect SEO Blog Post

تا به حال به این فکر کرده اید که چه نوع محتوایی در رتبه های برتر گوگل قرار می گیرد؟ وب سایت ها، وبلاگ ها، محصولات و خدمات به سرعت در حال رشد هستند. وب سایت سازهای زیادی وجود دارد که j. ..


آموزش سلام! بهره وری دفتر خانه

Hello! Home Office Productivity

«با تعلل خداحافظی کنید و به بهره وری سلام کنید! کار از خانه آنقدر محبوب شده است که تنها چیزی که باقی مانده این است که کل خانه خود را به آنجا بیاورید. .."