Pallavi Saxena

هنرمند | مربی | طرح

سلام، من پالاوی هستم. من یک هنرمند زیبا هستم. من دوست دارم خسته کننده را به روشی رسا نقاشی کنم. من از روال روزانه ام، همه چیز از طبیعت و زندگی به طور کلی الهام گرفته ام. من می خواهم اشتیاق خود را برای یافتن زیبایی در حالت عادی به شیوه ای عجیب و غریب و شاد به اشتراک بگذارم.

با ما در مورد دیدگاه‌های جدید بحث کنیم، راه‌های جدید برای دیدن جهان، کمی بیشتر از آن پنجره در خانه خود نگاه کنید، به اشکالی که ابرها می‌سازند خیره شوید، در این سفر به من بپیوندید و اجازه دهید از زیبایی این آشفته لذت ببریم. دنیا، کمی بیشتر :).

دوره های این مدرس:

آموزش چکیده های بی باک: نقاشی مناظر انتزاعی حداقلی

Fearless Abstracts : Painting Minimal Abstract Landscapes

"آیا یک عنصر بیان را در هر کاری که انجام می‌دهید دوست دارید؟ آیا دوست دارید چیزی را رها کنید، اما همچنان چیزی را از یک مرجع نقاشی کنید. یاد بگیرید که رسا نقاشی کنید..."


آموزش هنر انتزاعی آسان بی باک

Easy Fearless Abstract Art

"آیا احساس می‌کنید می‌خواهید رها کنید؟ آیا درگیر ایده کمال هستید؟ آیا انتخاب پالت رنگ‌ها هنگام کار همیشه کاری خسته کننده به نظر می‌رسد..."


آموزش نحوه رنگ آمیزی گل ها: نقاشی با گل های انتزاعی رسا: سبک خود را توسعه دهید

How to paint flowers : Painting Expressive Abstract Florals: Develop your Style

"آیا یک عنصر بیان را در هر کاری که انجام می‌دهید دوست دارید؟ آیا دوست دارید چیزی را رها کنید اما باز هم چیزی نمایش‌دهنده نقاشی کنید. یاد بگیرید که عضلات شکم رسا را ​​نقاشی کنید..."