Fran Krutek

معلم/هنرمند/خلاق


سلام، من فران هستم.

اگر در Skillshare هستید، احتمالاً مانند من هستید. من عاشق یادگیری هستم! Skillshare مکان مناسبی برای من بود تا یاد بگیرم چگونه از میل خود برای یک خروجی خلاقانه استفاده کنم.

من یک معلم بازنشسته آموزش و پرورش ویژه هستم که هنرمند خودآموخته و . Finding Skillshare پورتالی بود که به من این امکان را داد تا بفهمم چگونه جنبه خلاقانه خود را به چیزی بیشتر از آنچه فکر می کردم تبدیل کنم. از اشتراک گذاری و آموزش تکنیک ها و منابع با هنرمندان، طراحان و سایر خلاقان لذت می برم.

چه کسی رایگان را دوست ندارد؟ من دوست دارم منابع رایگان را به اشتراک بگذارم، بنابراین هر یک از کلاس های من شامل موارد رایگان مانند پالت ها، براش ها یا صفحات کتاب ووک است.

امیدوارم کلاس‌های من به شما در سفر خلاقانه‌تان کمک کند و شما را تشویق کند.

به راحتی از من دیدن کنید و برای به روز رسانی ها و موارد رایگان در خبرنامه ماهانه من مشترک شوید یا فروشگاه Etsy من را بررسی کنید.

من دوست دارم ببینم چه چیزی ایجاد می‌کنید، بنابراین لطفاً پروژه خود را پست کنید و اگر در اینستاگرام پست می‌کنید، لطفاً از #skillsharefsdesign استفاده کنید.

شما را در کلاس می بینیم!



دوره های این مدرس:

آموزش ساخت پالت رنگ در Procreate

Making Color Palettes in Procreate

از تئوری رنگ، تجزیه و تحلیل هنری و الهام شخصی برای ایجاد 4 پالت رنگ منحصر به فرد استفاده کنید. آیا به دنبال ترکیب های رنگی خیره کننده برای طرح های خود هستید. .."


آموزش تئوری رنگ پایه در تولید مثل

Basic Color Theory in Procreate

"آیا شما عاشق رنگ‌ها هستید، اما کنار هم قرار دادن آنها وحشتناک است؟ آیا می‌خواستید کارهای بیشتری با رنگ انجام دهید، اما مطمئن نبودید که چگونه؟ آیا شما آماده هستید تا ببینید که چگونه رنگ می تواند w. .."