Carson McKay

Colorist & DP

کارسون مک کی یک رنگ‌باز و DP مستقر در یوتا است. اشتیاق او به فیلمسازی باعث شده است تا با ساختن ویدئو برای سازمان های بزرگ، غیرانتفاعی و دانشگاه ها، هنر خود را تقویت کند. او مواد آموزشی تولید ویدیو را برای شرکت ها ایجاد کرده و کارگاه های درجه بندی رنگ و فیلمبرداری را برای دانشجویان دانشگاه رهبری کرده است. کارسون مشتاق آموزش تکنیک هایی است که از بیش از یک دهه فیلمسازی آموخته است.

دوره های این مدرس:

آموزش درجه بندی رنگ: ایجاد ظاهر فیلم در Davinci Resolve

Color Grading: Creating the Film Look in Davinci Resolve

"بر مهارت های لازم برای استاد شدن در درجه بندی رنگ های سینمایی مسلط شوید. در این دوره، روند خود را برای شبیه سازی رنگ های موجود در فیلم و ... به شما نشان خواهم داد."


آموزش تصحیح رنگ و درجه بندی پیشرفته در Davinci Resolve

Advanced Color Correction & Grading in Davinci Resolve

"در تصحیح رنگ به راحتی در Davinci Resolve به یک متخصص تبدیل شوید. ما با پوشش گردش کار مناسب شروع می کنیم و سپس به بحث در مورد colo پیچیده می پردازیم. .."


آموزش به تصحیح رنگ و درجه بندی در Premiere Pro

Into to Color Correction & Grading in Premiere Pro

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش تصحیح رنگ و درجه بندی برای سازندگان محتوا

Color Correction & Grading for Content Creators

"در این دوره شما تکنیک هایی را یاد خواهید گرفت که من برای تصحیح رنگ و درجه بندی رنگ پروژه های ویدئویی خود استفاده می کنم. من تکنیک های اصلی تصحیح رنگ را به عنوان ما پوشش خواهم داد."