Gayle Berthiaume

مربی، هنرمند، نویسنده برنده جایزه

سلام! من گیل برتیوم هستم، هنرمند ، نویسنده، + بنیانگذار . من اصالتا اهل مینه سوتا هستم. با این حال، من در حال حاضر در فلوریدا زندگی می کنم. من عاشق یادگیری و کمک به تمام سنین برای تسلط بر مهارت ها و موضوعات جدید با خلاقیت، کنجکاوی و چالش هستم. بیش از 35 سال در مهدکودک، کلاس اول و دوم تدریس کردم. در طول راه، من مدرک کارشناسی ارشد خود را در برنامه درسی و آموزش به دست آوردم. من به عنوان یک متخصص یادگیری، آموزش فناوری عملی را برای معلمان و زبان آموزان در سراسر جهان ارائه می کنم. می توانید در مشاوره Gayle Berthiaume در مورد من به طور حرفه ای اطلاعات بیشتری کسب کنید.

علاقه من تکنولوژی است. من عاشق تسلط بر iPad، MacBook یا iPhone و به اشتراک گذاشتن مهارت‌ها، نکات و ترفندهایم با دیگران هستم. من نویسنده سه کتاب، استفاده از iPad با کودک پیش دبستانی، تکنیک و فناوری: هنر و برنامه‌ها، و ابزارک برای کتاب دیجیتال هستم. به عنوان یک هنرمند و یادگیرنده مادام العمر، من عاشق خلق عکس، نقاشی و هنر دیجیتال هستم. من به جوهر الکل، اکریلیک، آبرنگ، روغن، شیشه ذوب شده، رزمالینگ، رزین و غیره می پردازم. هنر به من آرامش می دهد و به من کمک می کند زندگی خود را دوباره متمرکز کنم.

من از اینکه آموخته ام را با شما به اشتراک می گذارم هیجان زده هستم! برای فرصت های یادگیری بیشتر بررسی کنید و فراموش نکنید که برای اطلاعات رایگان و به روز رسانی در وبلاگ من مشترک شوید. برای الهام گرفتن از من دیدن کنید: @technique.academy . من را در فیس بوک دنبال کنید و برای یادگیری و اشتراک گذاری به گروه من بپیوندید @technique.academy.group

من به یادگیرندگان قدرت می‌دهم تا حس شگفتی ایجاد کنند، زیبایی تجربه را به تصویر بکشند، و یادگیری را جشن بگیرند.

مالک/الهام بخش خلاق/متخصص یادگیری/هنرمند/نویسنده

متخصص یادگیری اپل

دوره های این مدرس:

آموزش iPad برای سالمندان: برای راه اندازی iPad خود نیازی به نوه نیست

iPad for Seniors: No Grandchild Needed to Set Up Your iPad

"آیا شما یک iPad دارید و واقعاً نمی دانید چگونه از آن استفاده کنید؟ من بسیار خوشحالم که این دوره آموزشی را برای شما آورده ام - iPad for Seniors: No Needed Novoded to setup your iPad. Le. .."