Ariel-Nachman Kent

ماجراجوی آگاه و معلم معنوی

سلام،

من آریل هستم و به صفحه اشتراک مهارت من خوش آمدید! از اینکه لحظه ای را صرف کردید و درباره من، الهاماتم و مهارت هایی که برای به اشتراک گذاشتن آنها اینجا هستم بیشتر بدانید.

اگر کلمه ای (یا عبارتی) وجود داشته باشد که من را به تصویر بکشد، این عبارت است: "یک ماجراجوی آگاه".

در اینجا دلیل است:

از سن بسیار پایین، زندگی را به عنوان یک ماجراجویی بزرگ زندگی می کنم. پس از شروع آموزش مدیتیشن در 6 سالگی (30+ سال پیش)، به کاوش در مسیرهای مختلف در ذهن آگاهی، مدیتیشن و معنویت ادامه دادم. پس از دانشگاه، امکان حضور در همه محیط‌ها را کشف کردم - زندگی کاملاً یکپارچه به عنوان یک انسان متفکر. من به یادگیری و تجربه این ادغام، از طریق همه سرگرمی‌ها، روابط و در هر دو محیط کسب‌وکار کوچک شرکتی ادامه داده‌ام - در نقش‌های مختلف از سطح ابتدایی تا مدیریت برتری داشته‌ام.

با سپاسگزاری فروتنانه، در هنرها (مخصوصاً نقاشی، عکاسی موسیقی - با اعتبارات انتشارات فراوان) سرآمد بوده‌ام، و در حال حاضر دیگران را در زمینه سلامتی، عکاسی، تمرکز حواس و مهارت‌های تجاری آموزش می‌دهم.

امروز، من اینجا هستم تا مهارت‌های زندگی عملی (خلاقیت، توسعه شخصی، مهارت‌های فضای باز/طبیعت، و کسب‌وکار) را بر اساس بینش‌هایی که در این مسیر به دست آورده‌ام به اشتراک بگذارم - همه اینها برای اینکه شما از طریق به کارگیری این مهارت‌ها الهام بگیرید. در زندگی روزمره شما من این بینش‌ها را به یک زندگی با هوشیاری و تشخیص دقیق نسبت می‌دهم.

اگر شما اینجا هستید و میل خالصانه ای برای یادگیری به کار بردن این یادگیری از طریق تمرین و تجربه دارید، پس من شما را یک ماجراجو نیز می دانم!

از وقت و علاقه شما متشکرم، و مشتاقانه منتظر ماجراجویی با هم هستم!

-آریل

گواهینامه ها:

رهبر مهارت های Woodland در Bushcraft (مورد تایید IOL – Backcountry Survival Scotland، انگلستان)

مربی معنوی (آکادمی تحول)

مربی مدیتیشن (آکادمی اولویت)

دوره های این مدرس:

آموزش Mindful DIY: طراحی و ساخت قفسه خلاق

Mindful DIY: Creative Shelf Design & Construction

"زندگی ذهن آگاهانه در یک ماجراجویی! با وارد کردن ذهن آگاهی به فعالیت های روزمره خود، زندگی ما کاملاً یکپارچه می شود، سرشار از تجربه است و کار ما تبدیل می شود..."