Jodi Graham

مربی بهره وری

سلام! من جودی هستم، مربی بهره وری که به انجام کارها علاقه دارد *بالای پنج*!

من با صاحبان مشاغل آنلاین و صاحبان مشاغل انفرادی کار می کنم که به دلیل سردرگمی و سرگیجه در انفعال گیر کرده اند. در طول کار ما با هم، متوجه می‌شوید که چگونه فهرست‌ها، پروژه‌ها و اهداف خود را به مراحل قابل انجام و عملی تبدیل کنید تا بتوانید خط لوله ثابتی از مشتریان و درآمد ایجاد کنید.

من مشتریانم را از ناامیدی، گیج، گیر کرده و چرخاندن چرخ‌هایشان به تمرکز، پیشرفت و اقدام در مورد مهم‌ترین چیزها راهنمایی کرده‌ام. آنها در مدت زمان کوتاه تری کارهای بیشتری را انجام می دهند و احساس تجدید انگیزه می کنند.

برخی از طرز فکر "من هرگز آنچه را که می‌گویم انجام نمی‌دهم، انجام می‌دهم، پس چرا تلاش می‌کنم؟" به "بله این برای من بسیار ممکن است!" (و سپس در واقع انجام کار). آنها کشف کرده اند که چگونه می توانند با این پروژه های بزرگ و دلهره آور مقابله کنند تا در واقع مشتاق کار روی آنها باشند!

مشتریان من دائماً از اینکه اکنون می توانند در حین و بعد از مربیگری خود به موفقیت برسند، می ترسند و از اینکه در طول مدتی که با هم هستیم، زمانی برای سستی وجود ندارد. آنها یاد می گیرند که ظاهر شوند و کار را انجام دهند، آنقدر راحت می شوند که استرس و سردرگمی از بین می رود و برای رسیدن به اهداف بزرگ هری خود احساس قدرت می کنند. بله، اینها هم مانند شما افرادی با اهداف بزرگ هستند.

همه کسانی که من را به طور خلاصه توصیف می کنند، می گویند من:

  • عمدی
  • تعیین کننده
  • نقطه به نقطه
  • عملی
  • پاک کردن

و یکی از بینش های مشتری مورد علاقه من: "او یک مربی مولد ترسناک نیست. او نکات ساده‌ای دارد و شما را از جایی که هستید می‌برد.» آنها از راه حل های ساده من برای مشکلات پیچیده خود قدردانی می کنند.


من تمام تلاشم را می‌کنم که از زندگی بهترین استفاده را ببرم و معتقدم که برای انجام این کار، باید در وقت خود سازنده و عمدی باشید. تجربیات نامحدود هستند، زمان نامحدود است. 🤯 با استفاده بهینه از زمان خود، بهترین استفاده را از زندگی خود ببرید.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ایجاد و مدیریت لیست کارهای روزانه

How To Create & Manage A Daily To-Do List

"به دوره خوش آمدید - من خیلی خوشحالم که اینجا هستید! چه در حال حاضر از یک لیست کارهای روزانه استفاده کرده باشید یا نه، در این دوره خواهید فهمید که چگونه از همه چیز عبور کنید. .."


آموزش 7 راه برای جلوگیری از به تعویق انداختن کارها

7 Ways To Stop Procrastinating

"یک دوره کوتاه خودآموز که به صاحبان مشاغل آنلاین که از به تعویق انداختن کارها خسته شده اند کمک می کند تا از عادت به تعویق انداختن غلبه کنند و راهی برای شروع پیدا کنند..."


آموزش 3 گام برای همکاری های منسجم

3 Steps To Consistent Collaborations

"در این دوره شما فرآیند سه مرحله‌ای ساده‌شده من برای یافتن و پیوستن به خط لوله ثابتی از همکاری‌ها و مشارکت‌های آنلاین را می‌آموزید تا بتوانید...