CGDEV

CGARTIST

به CGDEV ANIMATION خوش آمدید، ما فقط دوره هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می کنیم که حداقل بیش از 5 سال تجربه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد CGDEV ANIMATION این است که به دانش آموزان کمک کند تا هنرمندان آماده تولید شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانش‌آموزی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چند سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و نظرات شما را دوست داریم. لطفاً درباره اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم از طرق مختلف به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

دوره های این مدرس:

آموزش دوره مبتدی مطلق Fusion 360

Fusion 360 Absolute Beginner Course

"شرح برای افرادی که همیشه می‌خواستند Fusion 360 را یاد بگیرند، اما انجام آن را چالش برانگیز می‌دانستند، این دوره برای شما مناسب است. چیزی که یاد خواهید گرفت چگونه تی..."


آموزش مقدمه ای بر پروجکشن Painting در Substance Painter

Introduction To Projection Painting In Substance Painter

"شرح تکسچرینگ برای من به عنوان یک هنرمند CG همیشه یک رمز و راز بود. من روش‌های مختلفی را در طول حرفه‌ام آزمایش کرده‌ام، اما هرگز به آن چیزی واقعی نرسیدم. .."


آموزش مجسمه سازی شخصیت کریتوس تلطیف شده در Zbrush

Sculpting Stylized Character Kratos In Zbrush

"الزامات دانش اولیه Zbrush مورد نیاز است شرح سلام بچه ها. نام من حبیب است و بیش از 10 سال تجربه ایجاد شخصیت های سبک در ZB را دارم. .."