Deanne Newkirk

گیتار خود را پیدا کنید - بیایید موسیقی پخش کنیم!

با معلم گیتار خود آشنا شوید دین نیوکیرک

من Deanne Newkirk هستم، معلم گیتار! من در آلبرتای کانادا زندگی می کنم و از 9 سالگی شروع به یادگیری گیتار کردم. گیتار همیشه بخش مهمی از زندگی من بوده است، چه اجرا و چه نواختن برای لذت بردن خودم. عموهایم الهام بخش موسیقی من بودند. آنها در رویدادهای دور و دراز با هم می نواختند و می خواندند. آن‌ها ترکیب شگفت‌انگیزی از گیتار و صدا داشتند و موسیقی‌شان واقعاً با مردم، از جمله من، ارتباط برقرار می‌کرد…. این‌گونه بود که من درگیر شدم!

سفر گیتار خود من را در بسیاری از ماجراهای باورنکردنی در سراسر جهان در سفر و نواختن موسیقی در کلوپ‌ها و جشنواره‌ها در کانادا، ایالات متحده و بریتانیا برده است. در این راه با افراد شگفت انگیز زیادی آشنا شدم. شکی نیست که موسیقی زبان مخصوص به خود است که به ارتباط همه ما کمک می کند.

چیزی وجود دارد که مدت‌هاست می‌شناختم و می‌خواهم آن را به اشتراک بگذارم. نواختن گیتار بسیار بیشتر از یادگیری یک ساز از نظر فنی است. قلب ما حرف های بسیار مهمی برای گفتن دارد و گیتار به هر یک از ما کمک می کند خلاقانه بیان کنیم. این یک هدیه عالی است که می توانید به خود و دیگران تقدیم کنید. گیتار می تواند پناهگاه شما و همچنین خروجی خلاقیت شما باشد. این به شما کمک می کند تا به جریانی در زندگی که به دنبال آن بودید برسید.

مردم آنقدر به من می گویند که دوست دارند گیتار را یاد بگیرند. بیا انجامش بدیم! هیچ تجربه قبلی لازم نیست. گیتار خود را پیدا کنید و اجازه دهید با هم کمی موسیقی بنوازیم.

دوره های این مدرس:

آموزش دوره مبتدی گیتار - سطح I

Beginner Guitar Course - Level I

"دوره مبتدی گیتار - سطح من شما را با مفاهیم و تکنیک های اساسی لازم برای شروع سفر یادگیری نواختن گیتار آشنا می کنم. این یک چاه است. .."