Julia Begbie

دستور غذا برای یک اتاق

سلام - من جولیا هستم. در سال 1997، زمانی که به عنوان یک طراح داخلی واجد شرایط شدم، اشتیاق خود را به حرفه خود تبدیل کردم و به مدت 25 سال کار روزانه من تمرین طراحی را با سخنرانی در مورد طراحی داخلی در برترین کالج طراحی لندن ترکیب کرد.

طراحی داخلی مرا در سراسر جهان برده است، من روی پروژه هایی در بریتانیا، ایالات متحده، کارائیب، مصر و اسپانیا کار کرده ام. تدریس من در مراحل اولیه، در سال 2008، مرا وارد یادگیری آنلاین کرد و از آن زمان به بعد، دوره های آنلاین طراحی داخلی را در تمام سطوح و طول ها توسعه داده ام.

چیزی که من را به سمت میز کارم سوق می دهد، تمایل به اشتراک گذاری مفاهیم الهام بخش طراحی داخلی است و به کار بردن آنها واقعاً آسان است. با تمرکز بر نکات، ترفندها، و میانبرهای خودی که در طی 25 سال (و تعداد زیاد) تمرین انتخاب کرده ام.

من فکر می‌کنم دوره‌های طراحی داخلی باید زیبا و مفید باشند - امیدوارم کلاس‌های من الهام‌بخش و مملو از نکات واقعا مفید و کاربردی باشد.

حل کردن چالش‌های طراحی بسیار آسان‌تر است، بنابراین لطفاً نظرات و سؤالات خود را به عنوان بخشی از کلاس‌های من بنویسید یا با پروژه‌ها و افکار خود من را در اینستاگرام @recipeforaroom تگ کنید.

شما را در کلاس می بینیم!

دوره های این مدرس:

آموزش راه اندازی اولیه استودیو برای اشتراک مهارت: استفاده از تله پرومتر در استودیو خانگی

Basic Studio Setup For Skillshare: Using A Teleprompter In The Home Studio

"به استودیوی فیلمبرداری عشایری ما خوش آمدید! این کلاس کوتاه، گردشی از گردش کار، فیلمبرداری و تجهیزات کامپیوتری سطح ابتدایی است که ما برای ایجاد کلاس های Skillshare استفاده می کنیم. ..."


آموزش رنگ دکور خانه - پیدا کردن پالت های رنگ عالی

Home Decor Color - Finding Perfect Paint Palettes

«طرح‌های رنگی را برای هر پروژه خلاقانه پیدا کنید اگر دوست دارید از رنگ‌های زیبا و اصلی استفاده کنید اما نمی‌توانید تصمیم بگیرید کدام رنگ‌ها را انتخاب کنید، یا اگر اعتماد به نفس لازم را ندارید. .."


آموزش مستر کلاس رنگی طراحی داخلی - ابرقدرت های رنگ سه بعدی و چشمی برای رنگ

Interior Design Colour Masterclass - 3D Colour Superpowers And An Eye For Colour

" برخی از مردم غریزه رنگ دارند - چشم در برابر رنگ - خبر عالی این است: این "هدیه طبیعی" را می توان آموخت! تئوری رنگ استاندارد فقط ما را به این نتیجه می رساند. .."


آموزش مستر کلاس طراحی داخلی - خانه خود را روشن کنید

Interior Design Masterclass - Light Your Home

" این استاد کلاس طراحی نور همه چیزهایی را که برای نورپردازی کارآمد و زیبای خانه خود باید بدانید را به اشتراک می گذارد. تمام اصول کلیدی res را توضیح می دهد. .."