JPDocu Services

دانشکده نویسندگی فنی

یادگیری نوشتن فنی آسان است - در نهایت، این فقط یک سند ساده است!

JPDocu School of Technical Writing یک شرکت آموزشی است که مشتاق کمک به کاربر، ارتباطات فنی و تبدیل آن به یک تجربه کاربری مثبت است. دوره های آموزش الکترونیکی ما به ما کمک می کند نسل بعدی نویسندگان فنی و توسعه دهندگان اطلاعات را با ارائه تجربیات عملی و ساده در زمینه نوشتن فنی به آنها شکل دهیم.

ماموریت ما

امروزه همه در مورد حرفه های آینده صحبت می کنند. مردم می ترسند که برای نیازهای آینده کاری آماده نیستند. ما معتقدیم که نباید از تغییر هراس داشت. ما معتقدیم که با آموزش مناسب، آموزش و تجربه عملی، مشتریان ما آماده خواهند بود تا آینده را با خوشحالی ملاقات کنند. بهترین راه برای رفع این ترس، مطالعه و یادگیری است.

مدرسه نویسندگی فنی JPDocu این ترس را به دانش عملی تبدیل می کند و افراد را برای شغل آینده - نویسندگی فنی آماده می کند. آنلاین کردن برنامه های ما به ما این امکان را می دهد که به همه شما در سراسر جهان دسترسی پیدا کنیم!

چشم انداز ما

مدرسه نگارش فنی JPDocu اینجاست تا دوره‌ها و آموزش‌های آموزش الکترونیکی با کیفیت بالا (چه به صورت آنلاین و چه در محل) ارائه دهد که به شما در یادگیری حرفه آینده کمک می‌کند. ما دوره های خود را با استفاده از پلتفرم های آموزشی مختلف و تعامل با دانش آموزان خود به دنیا می آوریم.

دوره های این مدرس:

آموزش نگارش فنی: چگونه یک نمونه کار نوشتن DITA XML بسازیم

Technical Writing: How to Build a DITA XML Writing Portfolio

"آیا به دنبال ایده هایی در مورد چگونگی نوشتن نمونه کار DITA XML خود و دعوت به مصاحبه شغلی نویسنده فنی هستید؟ یا به عنوان یک نویسنده فنی، آیا به دنبال آن هستید..."