Laura Bevis

هنرمند/استاد زیست شناسی

سلام، من لورا هستم. من یک هنرمند خود آموخته هستم، در زمینه گرافیت، زغال، مداد رنگی و پاستل کار می کنم. امیدوارم بتوانم دانش خود را با دیگرانی که به دنبال یادگیری نقاشی هستند به اشتراک بگذارم :)

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه کشیدن خز در پاستل

How to Draw Fur in Pastel

"این کلاس مقدمه ای برای طراحی خز است.   آخرین مورد از یک سری چهار قسمتی، این کلاس اصول اولیه نحوه کشیدن خز را با پاستل پوشش می دهد. این کلاس gea است. .."


آموزش نقاشی درختان برفی به رنگ پاستل

Learn to Paint Snowy Trees in Pastel

"درختان برفی یکی از چیزهای مورد علاقه من در مورد زمستان هستند! هر سال وقتی به برف نگاه می کنم، مجذوب زیبایی درختان برفی می شوم.   This cou...."


آموزش نحوه کشیدن خز در زغال

How to Draw Fur in Charcoal

"این کلاس مقدمه ای برای طراحی خز است.   اولین دوره از یک سری چهار قسمتی، این کلاس اصول اولیه نحوه کشیدن خز را با زغال پوشش می دهد. این کلاس است. .."


آموزش ابرها: یاد بگیرید که ابرها را به رنگ پاستل نقاشی کنید

Clouds: Learn to Paint Clouds in Pastel

"ابرهایی که در آسمان منظره یا منظره دریایی خود نقاشی می کنید می توانند احساس کلی نقاشی را تغییر دهند.   در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه چهار نوع نقاشی کنید..."


آموزش نحوه کشیدن خز در گرافیت

How to Draw Fur in Graphite

"این کلاس مقدمه ای برای طراحی خز است.   دومین کلاس از یک سری چهار قسمتی، این کلاس اصول اولیه نحوه ترسیم خز در گرافیت را پوشش می دهد. این کلاس است. .."


آموزش چگونه خز را با مداد رنگی بکشیم

How to Draw Fur in Colored Pencil

"این کلاس مقدمه ای برای طراحی خز است.   سومین کلاس از یک سری چهار قسمتی، این کلاس اصول اولیه نحوه کشیدن خز با مداد رنگی را پوشش می دهد. این کلاس .."