Janice Stefko

@thepaintgardener

سلام! من جانیس استفکو هستم. خیلی ممنون که سر زدید! من یک نقاش نقاشی گیاه شناسی و همچنین یک طراح گرافیک تصویرگر هستم. ممکن است طرح‌ها، تصاویر و خطاطی‌های من را روی کتاب‌ها، بسته‌بندی‌ها و نشریات برای مشتریانی مانند Heinz، Hickory Farms، Allegheny Health Systems، Forum Health، The Ronald McDonald House Charities، Anchor Hocking، Proctor Silex، Rubbermaid و غیره دیده باشید. همانقدر که من عاشق کار با مشتریان هستم، علاقه واقعی من باغ رنگ من است که در آن گل ها و گیاهانی را پرورش می دهم که آنها را به رنگ و رنگ تبدیل می کنم تا در تصاویر و نقاشی هایم استفاده کنم.

من واقعاً از آموزش و به اشتراک گذاشتن تکنیک هایم با خلاقان در همه سطوح، از مبتدی تا پیشرفته، لذت می برم. من دوره های طراحی گرافیک، چاپ و تولید را در دانشگاه محلی خود تدریس کرده ام و کارگاه های حضوری در زمینه ساخت رنگ گیاهی از گل و ایجاد و نقاشی با رنگدانه های گلبرگ گل تدریس می کنم.

امیدوارم از همه کلاس های خود در اینجا در Skillshare لذت ببرید. این مکان بسیار خوبی برای یادگیری و رشد است!

دوره های این مدرس:

آموزش هنر خود را به پایان برسانید: یک چالش هنری یا پروژه کلاسی را به راحتی به پایان برسانید!

Get Your Art Done: Finish an Art Challenge or Class Project with Ease!

"آیا پروژه کلاس خاصی، درخواست چالش یا خلاصه مشتری دارید، سعی می کنید آن را به پایان برسانید، اما ایده های شما گیر کرده و بهره وری شما را مسدود می کند و..."


آموزش رنگ گیاهی از گلبرگ های گل: رشد، ساخت و نقاشی

Botanical Dye from Flower Petals: Growing, Making & Painting

"سلام! من جانیس استفکو هستم، سازنده و نقاش رنگ گیاهی، طراح گرافیک، تصویرگر، و مربی، و یک سوال از شما دارم: آیا تا به حال د. .."