Carly Tomblin

هنرمند، آموزگار، آشوب رانگلر

من یک هنرمند، مادر و مربی هستم که مشتاق کاوش رنگ و بافت در رسانه های مختلف هستم. من با نخ، کاغذ و بچه‌هایم بازی می‌کنم در حالی که از یک ژورنال گلوله استفاده می‌کنم تا به من کمک کند همه چیز را مرتب کنم. من می‌خواهم به شما کمک کنم زندگی معنادار، زیبا و کاربردی‌تری داشته باشید تا احساس شادی و آرامش بیشتری داشته باشید.

من دائماً در حال کاوش در رسانه های جدید هستم و دوست دارم تکنیک های جدید را امتحان کنم. من قطعاً فصل های مورد علاقه را پشت سر می گذارم اما همیشه برمی گردم. اخیراً روی گلدوزی و نقاشی آبرنگ متمرکز شده ام. بافندگی، قلاب بافی، پوشاک، لحاف کاری، دکور منزل، منجوق کاری، جواهرات سازی، اسکرپ بوک، کارت سازی، عکاسی و طراحی گرافیک را نیز انجام می دهم. اخیراً من شروع به کشف رنگ و بافت در باغبانی و تزئین کیک کرده‌ام و عاشق چالش‌های مختلف آنها هستم.

من یک مورخ و طراحی داخلی هستم و دوست دارم بیشتر در مورد اینکه مردم چه کسانی هستند، چه چیزی باعث می‌شود آنها را انتخاب کنند، و چگونه زندگی می‌کنند، چه برای یک پروژه فعلی یا کاوش در کسی که صدها (یا هزاران) رفته است، بیاموزم. سال ها. من فقط عاشق ساختن چیزها هستم، به خصوص وقتی که زیبا و مفید باشند. امیدوارم در ماجراجویی من به من بپیوندید!

دوره های این مدرس:

آموزش گلدوزی دستی و حروف فضای منفی را کاوش کنید

Explore Hand Embroidery and Master Negative Space Lettering

"آیا تا به حال به یک قطعه هنر گلدوزی نگاه کرده اید و فکر کرده اید که چگونه می توان تنها با یک نخ فروتن به آن دست یافت؟ آیا می خواستید دست خود را امتحان کنید..."