The tinkery Astrid Grabner

هر چی هستی خوب باش

سلام، نام من آسترید است و یک هنرمند چند رسانه ای هستم. من عاشق خلق چیزهای جدید هستم چه در قالب مجسمه سازی، نساجی، نجاری، صحافی، نقاشی یا موارد دیگر. و همچنین دوست دارم لذت ساختن چیزها را به دیگران منتقل کنم و هجوم آدرنالین چیزها را در واقع آنطور که شما می خواهید (و اگر نشد با خود مهربان باشید) تجربه کنم.

با نام تجاری "thetinkery" من جواهرات تراریوم مجسمه‌سازی شده منحصر به فرد را در etsy می فروشم. اگر می‌خواهید آنچه را که می‌سازم دنبال کنید، من را در شبکه‌های اجتماعی من دنبال کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه دوخت کیف های هدیه پارچه ای قابل استفاده مجدد: قسمت 2: بسته بندی کتاب

How to Sew Reusable Fabric Giftbags: Part 2: The Bookwrap

"یک کادوپیچ زیبا و قابل استفاده مجدد درست کنید که ساخت آن ساده باشد و یک حس شخصی اضافی به هدایای شما اضافه کند! آیا عاشق بسته بندی هدایا هستید اما از هدر دادن آن متنفرید. .."


آموزش نحوه دوختن کیسه های هدیه پارچه ای قابل استفاده مجدد: قسمت 1: کیسه تریت

How to Sew Reusable Fabric Giftbags: Part 1: The Treatbag

یک بسته بندی هدیه زیبا و قابل استفاده مجدد ایجاد کنید که ساخت آن ساده است اما هنوز هم جلوه ای شگفت انگیز دارد! آیا عاشق بسته بندی هدایا هستید اما از هدر دادن کاغذ بسته بندی متنفرید؟ سپس این آی. .."


آموزش نحوه دوخت کیف های هدیه پارچه ای قابل استفاده مجدد: قسمت 3: کیسه رفل

How to Sew Reusable Fabric Giftbags: Part 3: The Rufflebag

"کیف های هدیه قابل استفاده مجدد زیبا ایجاد کنید که هدایای شما را خاص تر می کند! آیا عاشق بسته بندی هدایا هستید اما از هدر دادن کاغذ بسته بندی متنفرید؟ سپس این ج است. .."