PeakXD

مشاور، مربی، مربی و مربی UX

PeakXD یکی از مجرب ترین آژانس های مشاوره و آموزش UX استرالیا است.

کلاس‌های ما عمدتاً توسط تانیا لنگ تدریس می‌شوند، با چند حضور خاص از دیگر UXers ماهر تیم ما.

ما می‌خواستیم دوره‌های آموزشی آنلاینی ایجاد کنیم که تعاملی هستند و به شما فرصتی می‌دهند تا مهارت‌هایی را که یاد می‌گیرید در عمل به کار ببرید، به همین دلیل است که همه کلاس‌های ما دارای فعالیت‌های عملی همراهی هستند که به شما کمک می‌کند رشد و توسعه پیدا کنید. یک طراح UX هر فعالیت بر اساس فعالیت های دیگر است و در پایان 10 کلاس، یک پروژه طراحی سرتاسر خواهید داشت که می توانید آن را به مجموعه UX خود اضافه کنید و به شما کمک کند موقعیت UX بعدی خود را پیدا کنید.

ما بر روی بیش از 500 پروژه UX برای مشتریان دولتی و بخش خصوصی مانند وزارت حمل و نقل و جاده های اصلی (ایالت)، وزارت آموزش (فدرال)، دانشگاه کوئینزلند، بنیاد نجات زندگی موج سواری، کوماتسو استرالیا، پرواز کار کرده ایم. مرکز استرالیا و گردشگری کوئینزلند.

مفتخر است که یک UX Geek نامیده می شود، تانیا بیش از 20 سال است که به عنوان یک UX حرفه ای کار می کند و بنیانگذار PeakXD است. او آموزش UX را در شهرهای سراسر استرالیا اجرا می کند و شخصاً بیش از 2000 نفر را در دوره های حضوری خود آموزش داده است.

او در چندین کنفرانس UX، از جمله UX استرالیا، ارائه شده است، و از اشتراک‌گذاری داستان‌های UX از سنگرها و همچنین دیدن افراد در کسب مهارت‌های UX و اعتماد به نفس برای به کارگیری آن‌ها در محل کارشان لذت می‌برد.

تانیا پس از کار بر روی پروژه‌های UX برای بسیاری از سازمان‌ها (بزرگ و کوچک) با منابع محدود، می‌داند که چه ابزارها و تکنیک‌هایی در دنیای واقعی کار می‌کنند. کلاس های ما از درس های آموخته شده از این پروژه ها استفاده می کنند و او جزئیات روش ها و تکنیک هایی را که ما روزانه در آژانس مشاوره خود استفاده می کنیم به اشتراک می گذارد.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی بصری برای طراحان UX

Visual design for UX Designers

"در این دوره، شما با طراحی بصری و اطلاعاتی آشنا خواهید شد. این برنامه برای طراحان و محققان UX ایجاد شده است تا با نقش طراحی بصری آشنا شوند. ..."