Lujan Cordaro

تصویرگر و معلم هنر

سلام، من لوجان کوردارو هستم اما همه مرا لو صدا می کنند.

من اصالتاً اهل آرژانتین هستم اما از سال 2014 در برلین زندگی می کنم. از زمانی که کوچک بودم هنر خوانده ام. در دانشگاه، طراحی مد را انتخاب کردم، اما این کار من نبود، بنابراین به جستجو ادامه دادم. بعداً شروع به یادگیری تصویرسازی کتاب‌های کودک کردم و از آن زمان به بزرگترین علاقه من تبدیل شد.

در سال 2020، اولین کتابم را منتشر کردم، کتابی درباره مهاجرت و داستان خودم. اولین کتابی که خودم نوشتم، نقاشی کردم و ویرایش کردم.

من بیش از 10 سال است که آبرنگ را آموزش می دهم و واقعاً آن را دوست دارم! سال‌ها پیش، یک مدرسه هنری را ایجاد کردم که در آن به بزرگسالان در برلین، به صورت حضوری و همچنین آنلاین آموزش می‌دهم. من همچنین در مدارس و گالری های هنری به بچه ها آموزش می دهم. من روش تدریس خودم را توسعه دادم و بی صبرانه منتظرم تا آن را در اینجا نیز با شما به اشتراک بگذارم. من همچنین جلساتی از هنرمندان آمریکای لاتین مستقر در برلین ترتیب دادم تا با هنرمندان دیگر ارتباط برقرار کنم و یک جامعه قوی در اینجا ایجاد کنم.

می‌توانید آثار هنری من را در حساب اینستاگرام من یا در آن پیدا کنید و تمام اطلاعات مربوط به کلاس‌های بعدی من را در .



امیدوارم از کلاس های من لذت ببرید!

دوره های این مدرس:

آموزش پرندگان آبرنگ: گام به گام برای مبتدیان

Watercolor Birds: Step-by-Step for Beginners

«سلام و خوش آمدید به دنیای جادویی آبرنگ در این دوره به شما تکنیک های مختلف آبرنگ را به صورت گام به گام نشان می دهم تا رنگ ها را زیبا کنید. .."


آموزش ماهی آبرنگ: گام به گام برای مبتدیان

Watercolor Fish: Step-by-Step for Beginners

"درود و خوش آمد! در این کلاس، من از شما دعوت می‌کنم در حالی که یک ماهی زیبا را نقاشی می‌کنید، به دنیای خارق‌العاده آبرنگ شیرجه بزنید. مبتدیان فوق العاده خوش آمدید: از آنجایی که w. .."