Andrew and Veronica Cojocari

هنرمند پرتره


سلام به همه! به صفحه Skillshare من خوش آمدید. خیلی خوشحالم که شما را اینجا می بینم! اگر به طراحی با مداد از هر نوعی علاقه دارید، در جای مناسبی هستید! در اینجا ما عمیقاً به دنیای مداد شیرجه می‌زنیم تا هنری منحصر به فرد و الهام‌بخش خلق کنیم که باعث می‌شود به خودمان احساس افتخار کنیم.

اسم من اندرو است و من یک هنرمند هستم. من تا کنون بیش از 20 سال است که طراحی می کنم. من نقاشی می‌کشم و طرح‌هایی را بنا به درخواست می‌کشم، و هنوز در حال بهبود مهارت‌هایم هستم.

من در یک جمهوری کوچک به دنیا آمدم و بزرگ شدم. من از مدرسه هنر فارغ التحصیل شدم و اکنون یکی از بهترین هنرمندان کشورم هستم.

بهترین مهارت من طراحی طرح است، اما با رنگ روغن و آبرنگ نیز نقاشی می‌کشم.

من تمام زندگی ام را صرف طراحی کرده ام و دوست دارم متوجه شوید که اگر برنامه ای داشته باشید چندان سخت نیست! بنابراین،

به همین دلیل است که من اینجا هستم تا به شما آموزش دهم.

همسرم آماتور هنر است و به من در تدریس در کلاس ها کمک می کند. او عاشق طراحی بود، بنابراین ورونیکا تصمیم گرفت حرفه هنری خود را به این شکل محقق کند. او یک راوی است و این صدای او است که می توانید در ویدیوها بشنوید.

دوره های این مدرس:

آموزش اصول طراحی هنری اسکچ: راهنمای کاملی برای طراحی چشم

Fundamentals Of A Sketch Art Drawing: A Complete Guide To Drawing Eyes

"اگر به شما بگویم که می توانید خیلی بهتر از خودتان نقاشی بکشید چه می شود - نه یک سال دیگر، بلکه فقط در 2 ساعت؟ در این کلاس با تکنولوژی عملی آشنا خواهید شد. .."


آموزش نحوه نقاشی پرتره با آبرنگ

How to paint a portrait with watercolors

""


آموزش چگونه چشم های واقع بینانه را با آبرنگ نقاشی کنیم

How to Paint Realistic Eyes with Watercolor

«در این کلاس آبرنگ: «چگونه چشم‌های واقع‌گرایانه را با آبرنگ به‌صورت مرحله‌به‌گام نقاشی کنیم»، یاد می‌گیرید که چگونه چشم‌ها را از ابتدا گام به گام نقاشی کنید. شروع با...»