Norra M Ali

هنرمند اوقات فراغت در محل کار

سلام ، من نورا از ساراواک، مالزی هستم. سرزمین هورنبیل.

علاقه من به صنایع دستی هنری از زمانی که کودک بودم. تا زمانی که یک تکه کاغذ و مداد دارم، شروع به کشیدن می کنم...

بزرگ شدن در یک خانواده 7 خواهر و برادر آسان نیست. رویای من برای دنبال کردن حرفه ای در طراحی گرافیک برآورده نشد. با این وجود، من هرگز نقاشی را متوقف نمی کنم. بنابراین انجام هنر در اوقات فراغت به بخشی از تمرین روزانه من تبدیل شده است.

نوع هنری که من دوست دارم عبارتند از: تصویرسازی، ابله سازی، هنر/ژورنال نویسی خلاق، کلاژ و آخرین مهارتی که پس از دریافت iPad Pro خود در سال گذشته (2021) به دست آوردم، ایجاد هنر دیجیتال با Procreate است.

من مشتاقانه منتظر هستم تا مهارت های خود را که در طول سال ها به دست آورده ام با شما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم مثل من فردی بیخیال هستید که فقط عاشق کشیدن بدون مرز یا روش ثابت یا سیستم/مراحل دقیق هستید، یا در حال یادگیری این نوع هنرمند هستید، امروز برای یک ماجراجویی عالی به کلاس من بپیوندید.

شما را آنجا می بینیم.

xx نورا

دوره های این مدرس:

آموزش Doodling خلاق: 4 تمرین برای ترسیم، نوشتن، رنگ آمیزی و رشد ذهنیت مثبت شما

Creative Doodling: 4 Exercises to Draw, Write, Color and Grow your Positive Mindset

«مدیریت زندگی روزمره با ساختن هنر نوعی مراقبت از خود است. در این کلاس Skillshare، شما یاد خواهید گرفت که چگونه: - یک موضوع برای ابله های خود ایجاد کنید - ساختن y. .."


آموزش نشانک گیشا دست ساز - دانلود رایگان قالب و کیت شروع

HANDMADE YOUR OWN GEISHA BOOKMARK - FREE Download Template & Starter Kit

"امروز می خواهیم یاد بگیریم که چگونه بوکمارک های گیشا درست کنیم. این درس برای همه است. شما همچنین می توانید این کار را با فرزندان خود انجام دهید. من آموزش گام به گام ارائه کرده ام. .."


آموزش ایجاد ZENTANGLE - گام به گام آسان - کامل با نمونه - عالی برای مبتدیان

CREATE ZENTANGLE - EASY STEP BY STEP - COMPLETE WITH SAMPLERS - Great for Beginner

"من بسیار هیجان زده هستم که عشق خود را برای ساختن هنر zen doodle با شما به اشتراک بگذارم.  ساخت zen doodle بسیار سرگرم کننده است، آرامش بخش است و به شما کمک می کند تا در زندگی روزمره خود نیز تمرکز کنید. . .."