Jana Zlunkova

معلم معتبر یوگا

سلام! من جانا هستم - یک معلم معتبر یوگا (200 RYT)، اما مهمتر از همه، یک انسان همیشه در حال رشد که عاشق یوگا و غوطه ور شدن آن در زندگی روزمره شده است.

من معتقدم که تمرین یوگا ما بازتابی از زندگی ماست و هدف من این است که به شما کمک کنم بهترین نسخه از خود را پیدا کنید، در زندگی روزمره وضوح پیدا کنید و زندگی خود را انجام دهید. هدف از طریق تمرین یوگا.

می بینمت روی تشک ♥

دوره های این مدرس:

آموزش یوگا برای انعطاف پذیری - دوره مقدماتی انعطاف پذیری کامل بدن

Yoga For Flexibility - Full Body Flexibility Beginner Course

«این دوره برای کمک به همه علاقه‌مندان به بهبود انعطاف‌پذیری خود ایجاد شد. آنچه شما یاد خواهید گرفت تفاوت کشش فعال و غیرفعال آنا اساسی .."


آموزش یوگا برای مبتدیان کامل - توالی یوگا کامل بدن

Yoga For Complete Beginners - Full Body Yoga Sequence

"این دوره برای مبتدیان کامل یوگا ایجاد شده است. شما از طریق یک دنباله یوگای ملایم هدایت می شوید تا بدن خود را بیدار کنید و ذهن خود را آرام کنید. برای کیست Th. .."


آموزش یوگای آرام قبل از خواب برای خواب بهتر

Gentle Bedtime Yoga For Better Sleep

"این دوره برای کمک به شما ایجاد شده است تا قبل از خواب به آرامش برسید و کیفیت خواب خود را بهبود بخشد. شما از طریق یک دنباله یوگای ملایم راهنمایی خواهید شد. . .."


آموزش جریان یوگا صبحگاهی - کشش و انرژی دهید

Morning Yoga Flow - Stretch and Energize

"این کلاس برای کمک به شما ایجاد شده است که بعد از بیدار شدن در صبح به کل بدن خود کشش دهید و انرژی دهید. پیچ خوردگی های بدن خود را اتو می کنید و تشک خود را رها می کنید. . .


آموزش دوره هد استند برای مبتدیان

Headstand Course For Beginners

"در این دوره آموزشی برای مبتدیان، شما یاد خواهید گرفت که چگونه زیر سر جانا ایمن و موثر یک هد استند انجام دهید. این دوره شامل: گرم کردن یوگا F. .."


آموزش یین یوگا برای کشش عمیق، آرامش و شادی

Yin Yoga for Deep Stretch, Relaxation and Joy

"این دوره برای کمک به کشش، آرامش و ارتباط با خود شادی آور در حالی که از طریق یک توالی یوگا آهسته یین هدایت می شوید ایجاد شده است. این برای کیست این ج. .."


آموزش یوگا برای مبتدیان - سلام خورشید (A, B, C)

Yoga For Beginners - Sun Salutations (A, B, C)

"در این کلاس یوگا دوستانه مبتدی، شما همه چیز را در مورد سلام خورشید (سوریا ناماسکار) A، B و C یاد خواهید گرفت، در حالی که با خیال راحت در یک دوره یوگای انرژی زا حرکت می کنید.


آموزش جریان یوگا Vinyasa - کشش و تقویت

Vinyasa Yoga Flow - Stretch and Strengthen

«این کلاس یوگا وینیاسا با تمرکز بر نفس ایجاد شد تا به شما کمک کند به نفس خود متصل شوید، کشش دهید، بدن و ذهن خود را تقویت کنید و انرژی دهید. برای کیست این ج. .."