Fernando Williams

سلام، من فرناندو هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش Modeling The Head: در Blender جلد 1

Modelling The Head : In Blender Vol 1

"به آموزش مدل‌سازی Head در Blender جلد 1 خوش آمدید. مدل‌سازی سه‌بعدی چهره انسان بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی است که شما حدس می‌زنید و این است...."


آموزش اسرار مسیریابی Midi و صدا در Reaper تنها با یک آهنگ.

The Secrets Of Midi & Audio Routing In Reaper With Just One Track.

"این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از یک آهنگ برای فعال کردن داده های MIDI خود و استفاده از همان آهنگ برای خروجی، پخش کننده تماس و استدلال را در ریپر مسیریابی کنید."


آموزش مدلسازی لباس در بلندر: جلد 1

Modelling Clothing In Blender : Vol 1

"به مدلینگ لباس در Blender vol 1 خوش آمدید. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه لباس برای شخصیت های خود مدل کنید، این دوره به شما همه نکات اساسی را می دهد. ..."


آموزش مدلینگ کفش در بلندر: جلد 1

Modelling Shoes In Blender : Vol 1

"به مدلینگ کفش در Blender vol 1 خوش آمدید. اگر می خواهید مدل کفش برای شخصیت های کارتونی یا تجسم محصول را بیاموزید، این کار درست است."


آموزش بافت غیر مخرب در بلندر جلد 1: چهره

Non Destructive Texturing In Blender Vol 1 : The Face

"به بافت غیر مخرب در بلندر جلد 1 خوش آمدید و در این دوره به بافت سر می پردازیم. ما با نقشه برداری UV صلبیه چشم و ... شروع می کنیم."


آموزش مدلسازی نیم تنه در بلندر: جلد 1

Torso Modelling In Blender : Vol 1

"در این دوره ما به شما آموزش می دهیم که چگونه نیم تنه را با جریان لبه صحیح مدل کنید و بتواند به درستی تغییر شکل دهد. ما از فرمول مبتنی بر آسان به زیر استفاده می کنیم.


آموزش یک پیانیست بزرگ باشید: ساختار صفحه کلید

Be A Great Pianist : Keyboard Structure

"اگر می خواهید پیانیست بزرگ یا یک تهیه کننده موسیقی باشید، این دوره برای شما مناسب است. این دوره مقدماتی برای کسانی است که هرگز کلید را ننواخته اند."


آموزش Low Poly Hand Modeling In Blender vol 1

Low Poly Hand Modelling In Blender vol 1

"به دوره مدل‌سازی مدل دستی کم پلی در بلندر خوش آمدید. مدل‌های کم پلی کاملاً مفید هستند زیرا از قدرت محاسباتی کمتری استفاده می‌کنند و دستکاری آنها را آسان می‌کند.


آموزش نظافت مو ذرات در مخلوط کن: جلد 1

Particle Hair Grooming In blender : Vol 1

"در این دوره ما به نحوه ایجاد موی ذرات در مخلوط کن و همچنین آراستگی و اضافه کردن جزئیات به مو با استفاده از تکنیک های بسیار ساده خواهیم پرداخت. . .


آموزش یک پیانیست بزرگ باشید _ تکنیک های صدای چپ دست

Be A Great Pianist _ Left Hand Voicing Techniques

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."