Paul Ologo

اجازه دهید آن را انجام دهیم

سلام، من پل هستم

من از علاقه مندان به فناوری و اینترنت هستم. او عاشق مطالعه گسترده و تعامل با انسان های جدید است. با این حال، کمی ماجراجویی وحشیانه با او در سراسر جهان ضرری نخواهد داشت. او آرزو دارد به هر کشوری در جهان سفر کند. دیدن استارت‌آپ‌هایی که از فناوری برای موفقیت استفاده می‌کنند، به او رضایت می‌دهد. با این وجود، او دوست دارد دست بدهد.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی رزومه تعاملی با استفاده از Adobe InDesign

Design Interactive Resume using Adobe InDesign

Adobe InDesign یک نرم‌افزار یا ابزار استاندارد برای طراحی طرح‌های خلاقانه مانند مجلات، روزنامه‌ها، بروشورهای کتاب، پوستر، بنر و بسیاری دیگر از موارد چاپی است.


آموزش Quora: فضای Quora را بسازید و بازدیدهای رایگان دریافت کنید

Quora : Build Quora Space and get free views

"من به شما کمک می کنم فضای Quora خود را افزایش دهید تا بازدیدهای رایگان زیادی داشته باشید و مردم را به سایت خود هدایت کنید. من به شما نشان خواهم داد که چگونه از محتوای انتخاب شده رایگان از Quora به g استفاده کنید. .."


آموزش InDesign 2023 برای مبتدیان: همه ابزارها را بیاموزید یک مجله توسعه دهید

InDesign 2023 for Beginners: Learn All Tools Develop a Magazine

"این کلاس برای افرادی است که هرگز از Adobe InDesign استفاده نکرده اند یا هیچ سابقه ای در طراحی گرافیک ندارند. در فیلم های آموزشی به شما نحوه طراحی را آموزش می دهد. .."


آموزش ویرایشگر ویدیوی Movavi برای سطح مبتدی تا کارشناسی ارشد

Movavi Video Editor For Beginners to Masters level

"ویرایشگر ویدیوی مووای یک نرم افزار ویرایش ساده است که هر کسی با مهارت صفر می تواند برای ویرایش فیلم ها از آن استفاده کند. در این دوره شما را راهنمایی می کنم که چگونه با آن شروع کنید.