KING Rosier

بهترین خودت شو

برای نشان دادن قدرت، صرفاً ایستادن پس از تحمل چنین ضربه ای از زندگی کافی است. با این حال، شخصاً دوست دارم که در مقابل خود بجنگم. من دیوید هستم که به عنوان پادشاه نیز شناخته می شود، و به شما به قلمرو روزیر خوش آمد می گویم. قلمرو روزیر دوره‌ای است که من برای دانش‌آموزانی راه‌اندازی خواهم کرد که می‌خواهند در تولید ایده‌هایی برای نوشتن یا خلق شخصیت‌ها، ذهن بازتر، اجتناب از بلوک هنری/بلاک نویسنده، و گسترش خلاقیت و بصیرت پیشرفت کنند. من همچنین میزبان درس های کوچک هنر سنتی خواهم بود.

از پنج سالگی بیش از ده سال است که طراحی می کنم و از نه سالگی داستان های کوتاه خودم را می نویسم. آنها هرگز به طور رسمی منتشر نشدند، اما من همیشه آن را سرگرم کننده می دانستم، حتی اگر هیچ یک از داستان ها از نظر گرامری درست نبود. من یک پورتوریکوی آفریقایی-لاتینی هستم. من بازی های ویدیویی بازی می کنم و قبلاً موسیقی می ساختم.

اگر می خواهید یک جلسه مربیگری یک به یک برنامه ریزی کنید یا اگر می خواهید از من کمیسیون بخرید، می توانید در هر یک از این حساب ها در لینک تری من با من تماس بگیرید: https://linktr.ee/kingrosier

دوره های این مدرس:

آموزش قلمرو ROSIER: ایده آفرین برای هنرمندان و نویسندگان

THE ROSIER REALM: THE IDEA GENERATOR FOR ARTISTS AND WRITERS

«قلمرو روزیر دوره‌ای است که من برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند در تولید ایده‌هایی برای نوشتن یا خلق شخصیت‌ها پیشرفت کنند و بازتر شوند، راه‌اندازی خواهم کرد.