Lyndsay Newton

هنرمند حیات وحش در آبرنگ و نمد

من هیجان زده ام که اینجا هستید!

من لیندسی هستم، هنرمند حیات وحش و حیوانات ساکن ایالت جورجیا. من از زمانی که به یاد دارم به حیوانات علاقه مند بودم. هم به عنوان یک دانشمند و هم به عنوان نگهبان باغ وحش، کار من بر حفظ و مراقبت از حیوانات متمرکز شده است. به طور مشابه، هنر من بر انواع حیوانات تمرکز دارد.

من در اشکال مختلف هنری سرگردان بوده ام، اما آبرنگ و نمد بیش از همه برایم جذابیت دارند. من عاشق این هستم که چگونه آبرنگ‌ها به همان شکلی که می‌شوند جریان پیدا می‌کنند و الگوهایی خلق می‌کنند که هرگز نمی‌توانستم تصورش را بکنم. وقتی صحبت از نمد به میان می آید، من صدای ترش سوزن را که به پشم شکل می دهد و همچنین احساس پشم صابونی زیر دستانم را دوست دارم.

من یک یادگیرنده پرشور و مادام العمر هستم. من همچنین دوست دارم آنچه را که در سفر هنری ام آموخته ام به اشتراک بگذارم. از شما دعوت می کنم به یکی از کلاس های من بپیوندید و با من یاد بگیرید. من شما را آنجا می بینم!

من را خارج از Skillshare در اینستاگرام پیدا کنید

دوره های این مدرس:

آموزش حیات وحش آبرنگ: ترکیب رنگ‌های پر جنب و جوش سیاه و خنثی

Watercolor Wildlife: Mixing Lively Black and Neutral Colors

"آیا می خواستی حیات وحش سیاه و سفید را نقاشی کنی، اما احساس ترس کردی؟ شنیده ای که نباید از رنگ سیاه از لوله استفاده کنی، اما نمی دانستی چه چیزهایی..."


آموزش لبه های نرم در آبرنگ: یک آبرنگ اوکاپی را رنگ کنید

Soft Edges in Watercolor: Paint a Watercolor Okapi

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش برنامه ریزی برای موفقیت: نقاشی های آبرنگ را از روی عکس ها با اطمینان ایجاد کنید

Plan for Success: Create Watercolor Paintings From Photos With Confidence

"آیا از فکر شروع یک نقاشی آبرنگ بدون آموزش احساس ترس می کنید؟ آیا نقاشی را شروع می کنید تا بعداً متوجه شوید که باید انجام می دادید ...."


آموزش Wet on Wet Made Easy: مقدمه ای بر Wet on Wet برای مبتدیان

Wet on Wet Made Easy: An Introduction to Wet on Wet for Beginners

"دنیای شگفت انگیز نقاشی آبرنگ مرطوب روی خیس را کشف کنید! اگر با آبرنگ تازه کار هستید و مشتاق یادگیری نحوه قرار دادن «آب» در «آبرنگ» هستید، این را بخوانید. .."