Pritee Gupta

هنرمند آبرنگ

سلام، من Pritee هستم. من یک حرفه ای در امور مالی هستم و علاقه زیادی به هنر دارم.

من اصالتاً اهل هند هستم، اما در حال حاضر با همسر و دو دخترم در ایالات متحده زندگی و کار می کنم. هنر پناهگاه من به دنیایی پر از رنگ و تخیل است. اگر من عاشق اعداد باشم، از هنر نفس می کشم. حرفه و علاقه ام مرا در زندگی متعادل نگه می دارد. هنر و نقاشی به من آرامش می بخشد و من را سرشار از مثبت و انرژی می کند. شادی و آرامش زیادی به قلب و روح من می آورد. هنر مرا با دخترانم پیوند می دهد. این یکی از چیزهایی است که ما با آن بسیار سرگرم می شویم.

من از کودکی همیشه به هنر علاقه داشتم، اما اخیراً در سال 2020 نقاشی با آبرنگ را شروع کردم. یادگیری نقاشی باعث افزایش تمرکز و توانایی مشاهده من شده است. من هر روز و در همه چیز اطرافم قدردان زیبایی هستم. من با نقاشی کردن چیزهایی در طبیعت به تنهایی شروع به یادگیری کردم.

اشتیاق من به تدریس از مادرم ناشی می شود که بسیار خلاق است و به من آموخت که چگونه از چیزهای کوچک اطرافمان به روش های ساده چیزهایی خلق کنم.

من شروع کردم به آموزش دادن به مبتدیان نوعی هنر که جالب، آرامش بخش است و زیاد طاقت فرسا نیست. من دوست دارم نقاشی را ساده و لذت بخش کنم. گوشه هنر من جایی است که هنر تمام قلب است!!

من معتقدم همه یک هنرمند هستند و ما فقط باید میل صادقانه ای برای خلق کردن و تمایل به یادگیری داشته باشیم. تمرین می تواند به پیشرفت شما کمک کند.

در سفر هنری من در اینجا به من بپیوندید و یاد بگیرید که تخیل خود را با مهارت های آبرنگ زنده کنید!

می توانید من را در اینستاگرام در @art_mi_amore پیدا کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ صحنه بارانی

Watercolor Rainy scene

"می‌خواهید قطرات باران آبرنگ واقعی را روی سپر پنجره ایجاد کنید؟ من عاشق ایجاد قطرات باران آبرنگ هستم. من قطرات آب را درمانی و زیبا می‌دانم. . . ."


آموزش جنگل آبرنگ با الهام از درختان غول پیکر سکویا

Watercolor Forest Inspired by Sequoia Giant Trees

"این کلاس برای مبتدیانی مناسب است که مایل به کشف دنیای آبرنگ و منظره هستند. هدف من در این کلاس کمک به دانش‌آموزان است. .."


آموزش غروب آفتابی نیمه انتزاعی آبرنگ در یک شستشو

Watercolor Semi-abstract Dramatic Sunsets in single wash

"غروب‌ها و مناظر دریایی بسیار بد خلق هستند و یکی از موضوعات مورد علاقه من برای نقاشی آسمان عصر است. آنها بسیار زیبا و پر از رنگ‌های زیبا هستند. این کلاس. .."