Randal Schober

آینده را با ایجاد آن پیش بینی کنید.

دی، من راندال هستم.

من استاد مدیریتی در دانشگاه پوینت لوما نازارین در سن دیگو هستم، جایی که مفهوم "ذهنیت کارآفرینی و اهمیت ایجاد ارزش در زندگی ما از لحاظ شخصی و حرفه ای" را آموزش می دهم و راهنمایی می کنم. من از تسهیل کارگاه های ایده پردازی و نوآوری لذت می برم و در حال حاضر یکی از بنیانگذاران "datachild" هستم که هدف آن مطالعه روش ها و طراحی فن آوری هایی است که تفکر خلاق را تسریع می بخشد. به عنوان یک کارآفرین مبتنی بر ایمان، معتقدم همه ما هدایای منحصر به فردی برای کمک به جهان داریم.

من اغلب در فضای نوآوری و متخصص در اعتبارسنجی ایده‌های تجاری جدید و ایجاد مدل‌های تجاری پایدار مشورت می‌کنم. من به عنوان یک مربی و مربی، دوست دارم به افراد کمک کنم تا پروژه های اشتیاق مادام العمر را دنبال کنند و آنها را در ایجاد و اجرای موفقیت آمیزشان راهنمایی کنم. من تجربه گسترده ای در کسب و کارهای تثبیت شده با استفاده از اسپرینت های طراحی و ایجاد برنامه های استراتژیک برای ارائه محصول یا خدمات جدید به بازار دارم.

دوره های این مدرس:

آموزش Start90: چگونه کسب و کار هدفمند خود را طراحی کنید.

Start90: How to design your purpose-driven business.

"آیا ایده ای برای کسب و کار دارید؟ و می خواهید یک جریان درآمد اضافی ایجاد کنید؟ ما در یک جامعه جهانی زندگی می کنیم که با فناوری باورنکردنی به هم متصل شده است. هر کدام از ما .."