Tristan Saint-Michel

سلام من تریستان سن میشل هستم. من هنرمندی هستم که در پروونس زیبا، در فرانسه زندگی می کنم.

من یک هنرمند خود آموخته هستم: از نوجوانی قبل از شروع به نقاشی با رنگ روغن در سال 2019 شروع به تمرین طراحی کردم. قادر به تسلط بر این رشته هستم و من این فرصت را داشته ام که آثار هنری خود را در چندین گالری نمایش دهم.

بنابراین من اینجا هستم تا همه چیزهایی را که در این سال‌های گذشته آموخته‌ام به شما آموزش دهم و راه آسان یادگیری نقاشی رنگ روغن را با شما به اشتراک بگذارم. لازم نیست پیچیده باشد، باور کنید! پس براش هایتان را بردارید و با هم نقاشی کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه گل آفتابگردان را رنگ کنیم؟

How to paint a sunflower ?

"در این کلاس من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک گل آفتابگردان را با نقاشی رنگ روغن به شیوه ای بسیار واقع گرایانه نقاشی کنید، برخی از مردم به آن هایپررئالیسم می گویند. نقاشی این گل آفتابگردان ...."


آموزش چگونه یک پروانه و یک گل را با رنگ روغن نقاشی کنیم؟

How to paint a butterfly and a flower with oil painting ?

"در این کلاس من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک پروانه و یک گل را با نقاشی رنگ روغن به شیوه ای بسیار واقع گرایانه نقاشی می کنم که می توانید آن را هایپررئالیسم بنامید. نقاشی این بو...."


آموزش مقدمه ای بر رنگ روغن: چگونه به روشی ساده و ارزان شروع کنیم

An introduction to oil painting: how to begin in a simple and cheap manner

"در این کلاس، شما تمام موادی را که برای شروع نقاشی رنگ روغن بدون صرف هزینه زیاد نیاز دارید، کشف خواهید کرد. تکنیک های اساسی برای پرداخت را خواهید آموخت.


آموزش تکنیک های اولیه نقاشی و نحوه ترکیب رنگ ها برای نقاشی اکریلیک و رنگ روغن

The basic painting techniques and how to mix colors for acrylic and oil painting

"در این دوره قصد دارم تکنیک های اولیه نقاشی و نحوه ترکیب رنگ ها را به شما آموزش دهم. این دوره برای نقاشی اکریلیک و رنگ روغن است. من به شما آموزش می دهم. .."


آموزش چگونه مرغ مگس خوار را نقاشی کنیم

How to paint a hummingbird

«در این دوره قصد دارم نحوه نقاشی مرغ مگس خوار را به شما آموزش دهم، این دوره برای نقاشی اکریلیک و رنگ روغن است. در این دوره شما بسیاری از موارد زیر را خواهید آموخت: - شما l. .."


آموزش چگونه یک سیب را با رنگ روغن به شیوه ای واقع بینانه رنگ آمیزی کنیم؟

How to paint an apple with oil painting in a realistic manner ?

"در این کلاس من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک سیب را با نقاشی رنگ روغن به شیوه ای بسیار واقع گرایانه نقاشی کنید، برخی از مردم به این حالت هایپررئالیسم می گویند. نقاشی این سیب یک v است."