Pinki Meena

هنرمند + کارآفرین + مدرس

سلام! نام من Pinki Meena است و من یک مهندس عمران هستم که به یک کارآفرین هنرمند تبدیل شده ام.

من بنیانگذار خالق . من در وب‌سایت یوتیوب خود، ویدئوهای مربوط به فرآیند نقاشی را در زمان واقعی ایجاد می‌کنم. من در رسانه های مختلف مانند اکریلیک، جوهر آبرنگ کار می کنم.

من فروش آثار اصلی و آثار هنری خود را در وب سایت خود در

آموزش می دهم

و همچنین آثار هنری خود را که روی سطوح مختلف چاپ شده اند از طریق وب سایت های چاپ بر اساس تقاضا مانند Inprint، Redbubble، Society6 Fine Art America بفروشم.

​کار من اغلب بر بودا، پرتره دستی، منظره، حیوانات، پرندگان و گاهی انتزاعی تمرکز دارد. من همچنین از طراحی با جوهر لذت می برم.

فراموش نکنید که من را دنبال کنید! روی دکمه "دنبال کردن" در بالای ویدیو کلیک کنید و شما اولین کسی خواهید بود که را به محض راه اندازی یک دوره جدید یا اعلامیه بزرگی برای به اشتراک گذاشتن با دانش آموزانم می شناسید.

منابع اضافی:

  • توصیه می کنم
  • در اینستاگرام
  • وب سایت من
  • به خبرنامه من
  • به یوتیوب من

من به هنرمندان خودآموخته کمک می کنم تا در سفر هنری خود رشد کنند، آنها واقعاً می خواهند. من یک مربی هنر هستم و عاشق یوتیوب هستم (من به شما نگاه می کنم، و !) من عاشق هستم span> آموزش، و من جامعه خلاق آنلاین را دوست دارم -- این یعنی شما!

دانشجویان جدید: با پیوند من 1 ماه اشتراک مهارت رایگان دریافت کنید

من یک کوپن ویژه برای ارسال به دانش آموزانم دریافت کردم. با ، 1 ماه رایگان Skillshare برای دسترسی به تمام دوره‌های نقاشی طراحی دریافت می‌کنید.

همچنین می‌توانید ویدیوهای فرآیند نقاشی بلادرنگ من را در یوتیوب من کاوش کنید:

دوره های این مدرس:

تکنیک نقاشی با آبرنگ: آموزش نقاشی حواصیل آبی بزرگ، نقاشی آسان و رنگارنگ پرنده

Watercolor Painting Technique: Learn to paint The Great Blue Heron, Easy & colorful Bird Painting

"تکنیک نقاشی با آبرنگ: آموزش نقاشی حواصیل آبی بزرگ، یک تقویت کننده آسان؛ نقاشی رنگارنگ پرنده در این کلاس، Great Blue Heron را با wa ایجاد خواهید کرد. .."