Warren Quick

معلم، زبان شناس، کارشناس امور مالی

سلام، من وارن هستم، یک متخصص امور مالی در بانکداری بین المللی، و واجد شرایط به عنوان منشی شرکت خبره هستم که در رشته زبان فارغ التحصیل شده است. من علاقه زیادی به تدریس دارم، همچنین در آموزش بزرگسالان آموزش دیده‌ام، و دوره‌هایی را در برنامه‌های مالی مختلف به عنوان بخشی از حرفه‌ام نوشته و تدریس کرده‌ام، و همچنین اسپانیایی به بزرگسالان را طی چند سال در مدرسه شبانه. من عاشق زبان هستم و همچنین فرانسوی و پرتغالی صحبت می‌کنم و در کلاس‌های عصرانه زبان آلمانی را می‌خوانم. من همچنین عشق خود به تاریخ و مهمان نوازی را با یک تجارت کوچک در تعطیلات که در شهر تاریخی زیبای یورک راه اندازی کرده ام ترکیب می کنم.

همه ما چیزی داریم که می توانیم برای دیگران بیاوریم. معلمان و مربیان می توانند زندگی را غنی کنند و برای بهتر شدن تغییر دهند. امیدوارم بتوانم برخی از مهارت هایی را که از طریق قدرت Skillshare آموخته ام با شما به اشتراک بگذارم. اگر می‌خواهید دوره‌های جدیدی را که من در طول زمان توسعه می‌دهم ببینید، در Skillshare من را دنبال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش تسلط موفقیت آمیز در مصاحبه شغلی

Successfully Mastering a Job Interview

"مصاحبه یک رقابت برای یک شغل است - این دوره به شما کمک می کند تا مزیت رقابتی داشته باشید.   برای آماده شدن برای آن، باید از دیدگاه ... فکر کنید."