Ben Lewis-Smith

نوازنده
دوره های این مدرس:

آموزش نحوه اجرای موسیقی در ملاء عام

How to perform music in public

"سلام! من بن هستم، یک موسیقیدان و معلم از لندن. من می خواستم کلاسی در مورد نحوه اجرای موسیقی در عموم ایجاد کنم. من در مورد: - اعصاب  /آماده شدن. .."


آموزش نواختن سرود با ارگ یا پیانو

Hymn playing on the organ or piano

"سلام به همه، من بن یک نوازنده ارگ ​​و پیانیست در لندن هستم. در این دوره من قصد دارم شما را در مورد نحوه نواختن یک سرود راهنمایی کنم. ما قصد داریم در مورد صحبت کنیم -لیا .."


آموزش نحوه مصاحبه با مهمان . . .

How to interview a guest. . . .

"سلام به همه، من بن هستم، یک نوازنده و کارآفرین خلاق مستقر در لندن انگلستان. در این کلاس من شما را از طریق مراحلی که چگونه می توانید بهترین نتیجه را از som دریافت کنید، راهنمایی می کنم. .."


آموزش نحوه خواندن روی پیانو (راهنمای مبتدیان)

How to sight-read on the piano (a guide for beginners)

"این کلاس برای نشان دادن اصول اولیه بینایی خوانی در پیانو طراحی شده است. ما به موارد زیر نگاه می کنیم: آهنگ، ریتم، نمره خوانی، قرار دادن دست ها در کنار هم، کلیدها، کلیدها. .."


آموزش نکات ضروری رهبری (برای نوازندگان)

Essential conducting tips (for musicians)

"سلام به همه، من بن هستم و یک موسیقیدان و معلم هستم که در لندن در بریتانیا زندگی می کنم. امیدوارم از این کلاس لذت ببرید. پوشش می دهد: -مقدمه ای بر رهبری .."


آموزش ریدینگ پیانو (سطح متوسط)

Piano Sight-Reading (Intermediate level)

"سلام به همه، من بن هستم و یک نوازنده و معلم ساکن لندن انگلستان هستم. امیدوارم از کلاس من در مورد نکات بینایی خواندن برای بازیکنان متوسط ​​لذت ببرید. من استفاده می کنم. .."


آموزش گرم کردن خوانندگی ضروری برای صدای کلاسیک

Essential singing warmups for the classical voice

"سلام به همه! من بن هستم، و در لندن، انگلستان، رهبری گروه های کر و تدریس پیانو را انجام می دهم. من یک دوره آموزشی کوچک در اینجا برای گرم کردن صدای خوانندگی ایجاد کرده ام. این موضوع مفید خواهد بود. ..."


آموزش تکنیک و هنر: توسعه مهارت های بیانی پیانو

Technique & Artistry: developing expressive piano skills

"محتوای دوره (کار مطالعاتی: برامز اینترمتزو در یک ماژور) - معرفی - تمرینات فنی خاص برای توسعه استقلال انگشتان - مشاوره در مورد ترازو و. .."


آموزش نحوه تمرین پیانو

How to practise the piano

"سلام به همه، من بن هستم و یک معلم موسیقی در اینجا در بریتانیا هستم. می خواستم کلاسی در مورد نحوه تمرین خوب پیانو برای نوازندگان متوسط ​​ایجاد کنم. ما از ... استفاده می کنیم."


آموزش نحوه رهبری گروه های کر و ارکستر

How to conduct choirs and orchestras

"سلام، و به کلاس من خوش آمدید! من بن هستم و یک رهبر ارکستر، پیانیست و ارگ نواز مستقر در لندن در بریتانیا هستم. من یک کلاس کوچک در زمینه رهبری چوی ترتیب داده ام. ..."